Şebnem Ferah'ın, 6 yıl aradan sonra başlayan konser serisinin yeni durağı tekrar
İzmir oldu. Konserde İzmir seyircisi Ferah'ın her şarkısına coşkuyla eşlik etti. Saatler öncesinde uzun kuyruklar oluşturarak Ferah'ın sahneye çıkmasını bekleyen müzikseverler, sevinç gösterileri eşliğinde renkli anlara imza attı. İlk albüm sonrası ilk konserini 1997'de İzmir'de yaptıklarını belirten Ferah, "Size şarkı söylemek, sizin için müzik yapmak çok güzel. Çok sevildiğinizi bilin" dedi.