Ünlü şarkıcı Hande Ünsal, önceki gün Nişantaşı'nda hastaneden çıkarken görüntülendi. Ünsal, 'Ağır bir enfeksiyon sebebiyle hastaneye geldim, kronik bronşitim olduğu için çok zor iyileşiyorum. Bir hafta hastanede yattım' dedi.