Şampiyonlar Ligi 2. eleme turunda Polonya ekibi Gornik Zabrze ile karşılaşacak F.Bahçe, hazırlıklarına Topuk Yaylası'nda başladı. Kafile, Düzce Fenerbahçeliler Derneği tarafından Kaynaşlı gişelerinde tezahüratlarla karşılandı.
Sarı-lacivertli takım, sezonun ilk antrenmanını akşam saatlerinde gerçekleştirdi. Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerinin cumartesi günü takımı ziyaret edeceği açıklandı.
2 Temmuz'a kadar hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdürecek F.Bahçe, 5-14 Temmuz arasında Avusturya'nın Windischgarsten bölgesinde ikinci kampını gerçekleştirecek.