Yeni sezon ilk etap kamp çalışmalarına önceki gün Düzce'deki Topuk Yaylası'nda başlayan
Fenerbahçe, hazırlıklarını tam gaz sürdürdü. Sarı-lacivertlilerin futbol direktörü Oğuz Çetin, "Skriniar ile konuştuk, erken gelecek" söyleminin ardından 31 yaşındaki kaptan, tatilini yarıda keserek dün sahada yerini aldı. Skriniar, yeni sezonda da teknik direktör
İsmail Kartal'ın bankosu olacak. Antrenman; koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmalarıyla tamamlandı.