A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.
Milli futbolcu Barış Alper Yılmaz, Dünya Kupası'na veda edilmesinin ardından bir paylaşımda bulundu.
Barış Alper Yılmaz paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
"Sözümü tutamadım özür dilerim baba. Her zaman bana öğrettiğin gibi, daha iyisi için çalışmaktan vazgeçmeyeceğim."