Adapazarı ilçesi 15 Temmuz Bulvarı üzerinde kaydedilen görüntülerde, kasksız ve koruyucu ekipman kullanmadan plakasız motosiklete binen 3 kişi trafikte tehlikeli hareketler sergiledi. Kasksız şekilde seyreden sürücünün motosikletin önünü kaldırarak tek teker üzerinde ilerlediği anlar dikkat çekti.