Tekirdağ Süleymanpaşa'daki lavanta tarlaları, haziran ayından itibaren ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Çiçeklenme döneminde mora bürünen tarlalar, doğayla iç içe vakit geçirmek isteyenler ile fotoğraf tutkunlarının uğrak noktası haline geldi. Yakın illerin yanı sıra yurtdışından gelen turistler de lavanta tarlalarında fotoğraf çektiriyor.