Sarı-kırmızılıların şampiyonluk maçını Dries Mertens tribünden takip etti.
Belçikalı eski futbolcu şampiyonluk sonrası bir açıklama yaptı.
Dries Mertens açıklamasında, "Bunu görmem gerekiyordu, kaçırmam imkansız. Herkesi tebrik etmek istiyorum 4 sene üst üste şampiyon oldukları için" sözlerini dile getirdi.