Sigorta bilinci okul çağında geliştirilmeli

Giriş Tarihi: 18.12.2014
Sigorta bilinci okul çağında geliştirilmeli

Toplumun sigorta bilincinin artırılması gerektiğini belirten Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, sigorta bilincinin okullardaki eğitim programlarıyla geliştirilmesi gerektiğini söyledi

Sigorta sektörü ile Türkiye ekonomisi arasında doğru orantılı bir ilişki olduğunu vurgulayan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, sigorta sektörünün gelişmişlik düzeyinin o ülkenin kalkınmasını değerlendirmek için bir gösterge niteliğinde olduğunu söyledi ve sektörün gelişimi için ekonominin güçlenmesinin de önemli olduğunu belirtti. Ülken, sigortacılığın rolünü değerlendirirken, tasarrufları artırıp sosyal refaha katkıda bulunmaktan, ekonomik kayıpları karşılamaya kadar geniş bir yelpazede düşünülmesi gerektiğini belirtti. Sigortacılık sektöründeki tüm kuruluşların, toplumdaki sigortacılık bilincinin yükseltilmesi ve sektöre olan güvenin artırılması konusunda çalışmasının önemine değinen Ülken, aynı zamanda, toplanan primlerin milli gelir içindeki payını yükseltmeye yönelik yeni politikalar oluşturulup uygulanmasının da şart olduğunu ifade etti. Halkın sigortanın fayda ve gerekliliği konusunda bilinçlendirilmesi ve eğitilmesi, sigortaya teşvik edilmesi gerektiğini de vurgulayan Ülken, sigorta bilincinin, okullardaki eğitim programlarıyla topluma öğretilmesi ve tanıtılması da önemine değindi ve şöyle devam etti: "Sektörde sigortacılık eğitimi almış kişilerin istihdam edilmesi gerekiyor. Sigortacılık eğitimi veren yüksekokul ve üniversitelere rağmen sektörde sigortacılık mezunu çalışan sayısı az."

İHTİYACA UYGUN ÜRÜNLER
Müşteri talep ve ihtiyaçlarının en iyi şekilde karşılanması gerektiğini vurgulayan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken sözlerine şöyle devam etti: "Anadolu Sigorta olarak bu bağlamda, yeni ürün ve hizmet geliştirirken öncelikle sigortalının ihtiyaçlarının ne olduğunu belirlemeyi amaç ediniyoruz. Zira belli bir ihtiyaca yönelik ürün çıkarıldığı zaman bunun pazardaki olumlu geri dönüşü mutlaka görülüyor. Diğer taraftan mevcut ürünlerimizi de sürekli güncel ihtiyaçları karşılayacak şekilde revize ediyoruz. Bu bakımdan Anadolu Sigortasi olarak stratejimiz, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tatmin etmek üzere çift taraflı bir girişim olarak adlandırmak yanlış olmayacaktır."
ARKADAŞINA GÖNDER
Sigorta bilinci okul çağında geliştirilmeli
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz