Bakanlık at, domuz ve leş yediren 229 firmayı açıkladı! İşte vatandaşlara at, domuz ve leş yediren o ünlü firmalar markalar...
14 Ocak 2020
11:49
Gıdada yapılan sahtekarlıklar vatandaşları sağlığından etmeye devam ediyor! Tarım ve Orman Bakanlığı, yaptığı incelemelerde 229 firmanın yüzlerce ürünününde; at, eşek, domuz ve leş kullandığını ortaya çıkardı! Tarım ve Orman Bakanlığı, 229 firmaya cezai işlem uygulandığını açıklarken firmaların da isimlerini kamuoyuna açıkladı! İşte vatandaşlara domuz, at, eşek eti yediren kullandıkları kimyasal maddelerle leşleri vatandaşlara yediren hileci vicdansız markalar
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Motosiklet otomobile çarptı: Sürücü ağır yaralandı
23.06.2026 | 23:16
Yatağan'da tıra çarpan otomobil hurdaya döndü: 2 yaralı
23.06.2026 | 22:41
Otoyolda ters yönde ilerledi: 90 bin TL ceza yedi! | Video
23.06.2026 | 16:59
Büyükçekmece'de itfaiye aracı devrildi | Video
23.06.2026 | 16:14
Kırıkkale’de mühimmat deposunda patlama: 2 kişi şehit oldu | Video
23.06.2026 | 16:14
Antalya'da nostalji tramvayında yangın! Seferler aksadı | Video
23.06.2026 | 16:10
Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı | Video
23.06.2026 | 14:48
Sultangazi'de metruk fabrikada yangın | Video
23.06.2026 | 14:26
Develi'de aşırı yağış sele dönüştü! | Video
23.06.2026 | 14:17
SON DAKİKA | Ankara'da belediye otobüsü kaza yaptı: Yaralılar var
23.06.2026 | 13:56
Otomobil, oto aksesuar dükkanına daldı! Kaza kamerada | Video
23.06.2026 | 13:29
Siber suçlara yönelik operasyonlarda 78 kişi tutuklandı | Video
23.06.2026 | 13:09
A PARA
ATV
A2TV
ZTK