İki LNG depolama ve gazlaştırma tesisi kurulacak
20 Kasım 2017
15:43
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda bakanlığının 2018 yılı bütçesini sunumunda önemli açıklamalarda bulundu. Albayrak "Hatay/Dörtyol ve Saros Körfezinde olmak üzere iki adet daha yüzer LNG depolama ve yeniden gazlaştırma ünitesi (FSRU) daha devreye alınacak" dedi
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bu hareket büyük Türkiye davasıdır | Video
20.05.2026 | 13:54
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ekonomi yönetimimiz her türlü tedbiri alıyor
18.05.2026 | 16:23
Tekirdağ Çorlu'da şehit olan polislerimize veda | Video
18.05.2026 | 12:27
Şehit polis Emrah Koç'un türkü söylediği görüntüler ortaya çıktı | Video
18.05.2026 | 07:54
ASELSAN, TOLUN mühimmat ailesinin seri üretim hattını paylaştı | Video
11.05.2026 | 15:32
Dr. Esra Albayrak: "Gazze'nin hikayesi onların gözünden anlatılmalı"
11.05.2026 | 10:50
Milli Savunma Bakanlığı'ndan 'Anneler Günü' klibi | Video
10.05.2026 | 13:41
A PARA
ATV
A2TV
ZTK