GARANTİLİ ÜRÜN 10 KEZ ARIZALANDI
Sivas'ta yaşayan Turgay Abuş, 2023 yılında bir teknoloji mağazasından robot süpürge satın aldı. Ürünü satın alırken kırılma, bozulma veya arıza durumunda yenisiyle değişim garantisi içeren bir sigorta yaptırdı. Ancak iddiaya göre, robot süpürge 2 yıl içinde tam 10 kez arızalandı.
Abuş, her arızalanışında süpürgeyi yenisiyle değiştirilmesi talebiyle servise gönderdi ancak olumlu bir sonuç alamadı. Çözüm arayışına devam eden Abuş, son çare olarak Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdu. Ancak buradan da yaklaşık 3 aydır bir yanıt alamayınca çareyi mağazanın önüne giderek tepkisini göstermekle buldu.
Sık sık arızalanan robot süpürgeyi, satın aldığı mağazanın önünde böyle parçaladı! | Video