Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Kaçılamayan reklam

Televizyondaki reklam kuşaklarının izlenmeyip zap'lanması, sektörün en büyük sorunlarından biri. Bunu değiştirmek için reklamcılar akla hayale gelmeyecek yöntemlere başvuruyorlar.
Önceki hafta salı akşamı saat 21.30'da tam 41 ayrı kanalda aynı anda bir reklam yayınlandı. Teknoloji şirketi Peak'in reklamının başında şöyle bir ibare yer aldı: "Uyan... Birlikte dünyayı değiştireceğiz. Ama önce tanışmalıyız. Şaka zannediyorsan kanalı değiştir. Ciddiyetimizi anla..." Gerçekten de izleyici hangi kanala kaçmaya kalksa karşısında aynı reklamı buldu. İki dakikalığına adeta o reklama hapsoldu.
Benzer bir yöntem daha önce de Audi'nin son yazılımıyla ilgili bir reklam kampanyasında kullanılmıştı. Belli ki reklamcılar strateji değiştirdi. İki ay boyunca reklamlarını kuşaklara sürüp köşe kapmaca oynayan izleyiciyi ıskalayacaklarına, aynı parayla bir kez reklam yayınlayıp mesajlarını 'zorla' veriyorlar!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA