Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Adını "YTL" mi koysaydı?

Bebeğin annesi Fransız, babası da Alman'mış. Bebeğin adını Euro koymuşlar.
Nüfus memuru "Böyle isim olur mu" diye itiraz edince baba kızmış..
- İlk çocuğumuzun adı Frank, ikincisinin adı da Mark'tı. Neden üçüncüsü Euro olmasın ki, demiş.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA