Kadınlar son dönemde giysi, aksesuvar ve kozmetik ürünleri satan internet sitelerine kilitlendi. Her boş saniyelerini, bilgisayarlarındaki site vitrinleri önünde geçiriyorlar.
Kıyafet satan internet sitelerinin sayısı hızla çoğalırken; keskinleşen rekabet koşulları, onları TV reklamlarına da yöneltti. Şu anda üç ayrı firma, ekranda kıyasıya kapışıyor. Ancak içlerinden biri var ki bana pek abartılı geldi.
Kadın 249 liralık elbiseyi 99 liraya almanın sevinciyle masayı deviriyor, kolyesini koparıyor, bir de halının üzerinde şampanya patlatıyor. Eee, ne oldu şimdi? Kontrolsüz sevincin etkisiyle ucuz elbisenin astarı, yüzünden pahalıya geldi. Bir de bu kadının 600 liralık paltoyu 250 liraya aldığını düşünsenize? Evi yakar vallahi...