Cumhuriyet'e verdiği röportaj sırasında Prof. Dr. İlber Ortaylı'ya soruldu: 'Demokrasi nöbetine gittiniz mi?' Ortaylı yanıt verdi: 'İşim vardı gitmedim, dişim ağrıyordu.'