Türkiye'nin en iyi haber sitesi
TİMUR SIRT

Türk Telekom'da tek marka dönemi

Türk Telekom, tüm markalarını bir çatı altında birleştirdi. Mobil şebekede Avea yerine Türk Telekom markasını kullanacak olan şirket, mağazalardaki tabelalarını da yeniledi

Türk Telekom, mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını 'Türk Telekom' çatısı altında birleştirdi. Mağazaların önemli bir bölümü bir gecede tabelalarını değiştirirken, Avea aboneleri Türk Telekom sinyaliyle ilk kez bugün tanışacak. Regülasyon kuralları gereği Avea ve TTNET faturalarda isimlerini korurken, Türk Telekom markasını da kullanmaya başlayacak. Tek marka altında birleşen Türk Telekom'un müşterileri mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağaza, çağrı merkezi ve internet sitesinden erişecek. Türk Telekom CEO'su Rami Aslan, mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerini 'Türk Telekom' çatısı altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlattıklarını söyledi. Aslan, "Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu dönemde, tüm Türkiye'ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek" dedi.

'DEĞİŞİMİN ÖNCÜSÜ OLACAĞIZ'
Türk Telekom'un 206 bin kilometrelik fiber altyapısının nisan ayında hayata geçecek olan 4.5G iletişim noktalarını besleyecek kökleri oluşturacağını belirten Aslan, "1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle 4.5G'de değişimin öncüsü olacağız" diye konuştu. Birleşmenin getirdiği yeniliklere değinen Aslan, Türk Telekom'un sunduğu yeni dünyayı şu sözlerle tanımladı: "Türk Telekom tek markasıyla müşterilerimize sunduğumuz yeni dünya ilkleri ve enleri barındırıyor. Tek marka altında birleşmek, en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler." Bütün satış sonrası destek hizmetlerinin de tek bir noktadan sunulacağını anlatan Aslan, müşterilerine hizmetleri kişiselleştirme konusunda da önemli avantajlar sağlayacaklarını ifade etti. Aslan, "Avantajlı 'Çoklu hizmet paketlerimiz' ile müşterilerimiz ihtiyaçlarına en uygun hizmetleri seçmenin ayrıcalığını yaşayacaklar" ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE'NİN DİJİTA L ORTAĞI TÜRK TELEKOM
Türkiye'nin gelecekte bölgesi için önemli bir finans, enerji ve ulaşım üssü haline geleceğini belirten Aslan, bu mega dönüşüme eşlik edecek bir dijital ortağa ihtiyaç duyulacağını vurguladı. Aslan, "Türkiye'nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom'dur" dedi. Son 10 yılda altyapıya 20 milyar liralık yatırım yaparak platformu geleceğe hazırladıklarını belirten Aslan, şunları anlattı: "34 bin kişilik nitelikli personelimiz Türkiye'ye hizmet vermeye hazır. 37 milyon müşteriyle Türkiye'nin en büyük entegre iletişim ve eğlence markasıyız. Etkileyici olan sadece sahip olduğumuz rakamsal büyüklükler değil. Aynı zamanda değişime liderlik edecek cesaret ve vizyona da sahibiz."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA