Saime Toptan bir "araştırma" yapmış.
"Konuşma zorluğu çeken çocuklar" üzerine.
Bir grup çocuk "ayrı bir sınıfa" alınmış.
Hepsi de "konuşma zorluğu çekiyor."
***
Bir grup "konuşma güçlüğü çeken çocuk" da, diğer sınıflara dağıtılmış.
"Karma" sınıflara...
Engelsiz ile engellinin "birlikte eğitim gördüğü" dersliklere.
***
Sonuç:
Aradan "kısa bir süre" geçmiş.
"Karma sınıfta" okuyan engelli öğrenciler, başlamışlar "su gibi konuşmaya."
"Öteki sınıftakiler... Hepsi bir arada olan konuşma güçlüğü çekenler" ise hala yerlerinde sayıyorlarmış.
***
Engellisi de engelsizi de "bizim çocuklarımız."
Onlara "eğitimi eşit dağıtmak" zorundayız.