Türkiye'nin en iyi haber sitesi

YÜKSEL AYTUĞ

Bir komplo teorisi

OKURUMUZ Necati Duru, Vestel reklamındaki bir ayrıntıyı, yorumlamış. Duru, söz konusu reklamda Arçelik firmasına hakaret edildiğini düşünüyor. Diyor ki; "Reklamdaki köpeğin adı Anjelik ve bu üstüne bastıra bastıra tekrarlanıyor. Köpeğin adı Fifi olsa senaryoda bir şey mi eksilecekti? Ama amaç belli, ima edilen de belli. Arçelik, Vestel'in rakibi. Peki, rakibe köpek muamelesi yapmak yaratıcılık mı oluyor yani?" İşte reklam, film ve dizi senaryolarında ne denli titiz davranılması gerektiğini vurgulayan müthiş bir örnek. Ben, Vestel'in, rakibini aşağılamak için böyle bir yönteme başvurduğuna inanmıyorum. Ama ekran başındakilerin ağzı torba değil ki, büzesin... Herkes, gördüğünü farklı şekilde yorumlamakta serbest. İşte bu nedenle televizyona iş üretenlerin kalemi ellerine aldıklarında kılı kırk yarmaları gerekiyor!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.