Türkiye'nin en iyi haber sitesi
AYŞE ÖZYILMAZEL

Haritası bozuk otel

Otel seçimi bir acayip iş.
Gideceğin oteli ya canlı canlı görmüş olacaksın, ya rezervasyon yaptığın internet sitesine güveniyor olacaksın, ya daha önce o otelde konaklamış bir arkadaşa danışıp attığın adımdan şüphe duymayacaksın ya da otel dünyaca ünlü bir otel zincirine ait olacak da kendini sağlama alacaksın.
Otel ararken kimine temiz bir oda ve yumuşak havlular yeter, kimi beş yıldızlıdan aşağıda kalmaz, kimi ille de şehrin içinde olmak ister...
Dedim ya otel seçimi ince iş., acayip iş.
Bir arkadaşımızın düğününe katılmak için Çeşme'ye geldik. Çeşme'de de Alaçatı'da kalmak istedik. On gün önceden nerede kalacağımızı araştırmaya başladık.
Bizim için en önemli kriter, otelin konumuydu.
Alaçatı'nın içinde olmasını istiyorduk.
Tam merkezde.
Mesela akşam yemek yedikten sonra uzun yol yürümemek için, mesela günde beş öğün araba kullanmak zorunda kalmamak için. Booking.com her zaman otel rezervasyonlarını yaptığımız internet sitesi. Girdik, yorumlara baktık, yorumlardan önce de otellerin bulunduğu sokaklara baktık. Son günlerde tüm gazetelerde övgü baloncukları içinde haberleri çıkan La Capria Suite'te karar kıldık.
Yeri şahane, Tuval'in, Sailors'ın, Orta Kahve'nin dibinde. Alaçatı Meydana yürümek taş çatlasa bir dakika.
Çıktık Ayvalık'tan geldik Alaçatı'ya. Oteli arıyoruz ama otel aradığımız yerde değil.
Çünkü otel booking.com'da göründüğü yerde değil. Otel Alaçatı gişelerinden döner dönmez mezarlığın arka caddesinde.
Dedik "Oteliniz iyi hoş da booking. com'da yeri farklı görünüyor". Görevli arkadaş hiç şaşırmadan dedi ki; "Haaa evet o bir kere daha oldu, biri daha bundan şikayet etti". Dedik "Ama bu sahtekarlığa girer, dolandırıcılıktan sayılır, biz otelinizi sırf yerinden dolayı seçtik". Görevli arkadaş ne diyeceğini bilemedi.
Daha önce de olmuş, ne varmış ki.
Kimse bu çok önemli 'hatayı' düzeltmek istememiş yani. Sanki haritada yanlış yer göstermek kandırmacaya, müşteriyi enayi yerine koymaya girmiyormuş gibi.
Üstelik durumdan haberleri de var hani.
Pes kere pes.
Benden size söylemesi, dün sabah itibariyle hala booking.com'da otelin yeri 'yanlıştı'.
Biz kendilerini 'booking.com'a şikayet ettik. Zaten o otelde de kalmadık.
Müşteri ne ister; samimiyet ister, dürüstlük ister, iyi niyet ister değil mi canım.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA