Sosyal
ağların kullanımının artması kadın erkek ilişkilerine de farklılık getirmeye başladı. Erkek egemen bilgisayar ve internet dünyasına kadınlar balıklama atlamaya başladı. Facebook olmasa evdeki bilgisayara cepteki uygulamalara uzak duracak pek çok kadın mesafeli durduğu araçlara adım atmaya başladı. Eskiden daha mesafeli durulan, nasıl kullanılacağı pek bilinmeyen cihazlar şimdi çok daha rahat kullanılmaya başladı. Cesareti yükselen kadınlar sosyal ağları daha etkin kullanmaya başladı.
ALIŞVERİŞE HAZIR
Kadınların sadece sosyal ağlara değil, internetten alışveriş konusunda oldukça istekli olduğu görülüyor. Üstelik bu konuda erkekleri açık ara geride bırakacak kadar istekli olduklarını söylemek gerekiyor. Şimdi genel eğilim her ikisini bir araya getiren internet servisleri. Şimdi bu servislere sadece evdeki bilgisayardan değil, tablet ve cep telefonlarından da ulaşılıyor.
KADINA ÖZEL
Aslında alışveriş tutkusu ile facebook ve twitter merakını yan yana koymak çok da zor değil. Bu entegrasyonu kendi içinde yapan Fansy gibi servisler de var. Bu siteler aynı zamanda ayrıcalıklı bir hizmet sunar gibi tüketiciye yaklaşıyor. Kadınların güvenini kazanmak isteyen ve uygun fiyat talebini yanıtsız bırakmayan bu servisler cazip fiyatlarla tüketiciyi kendisine bağlıyor.
BAŞKA YERDE YOK
Ayrıcalıklı servis sunmayı hedefleyen internet sitelerinin bir hedefi de ürünü sadece bu site aracılığıyla satmak. Böylece tüketiciler renk, marka, ürün ve tasarım olarak bazı internet sitelerinin bağımlısı haline geliyor. Üstelik bu sitelerde her zaman tekstil ve kozmetik ürünleri değil, masaj, kuaför gibi değişik hizmetler de pazarlanabiliyor.