5 günlük hava durumu
5 Haziran 2010 Cumartesi
"Alacakaranlık" yazarından yeni kitap

"Alacakaranlık" yazarından yeni kitap

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 05.06.2010  11:00
    Güncelleme : 05.06.2010  11:00

Alacakaranlık serisinin yazarı Stephenie Meyer, yeni bir vampir hikâyesiyle daha okurlarının karşısına çıkıyor. “Bree Tanner’in Kısa İkinci Hayatı” adlı kitap 5 Haziran’da satışa sunuluyor.

Geçtiğimiz bir kaç yıl içerisinde yakışıklı vampir Edward ile sevgilisi Bella'nın hikâyelerini anlattığı "Alacakaranlık" serisiyle büyük bir üne kavuşan Stephenie Meyer'in yeni kitabı 5 Haziran'da piyasaya çıkıyor.

"Bree Tanner'in Kısa İkinci Hayatı" (The Short Second Life of Bree Tanner) isimli kitap, Meyer'in vampir romanları serisinin son kitabı. Kitapları kısa sürede en çok satanlar arasına yerleşen Meyer'in son kitabıyla da benzer bir başarı yakalaması bekleniyor. 36 yaşındaki Meyer'in önceki dört kitabı 100 milyondan fazla satış rakamına ulaşmıştı.

Romanın konusu
"Bree Tanner'in Kısa İkinci Hayatı", "Alacakaranlık" serisinin üçüncü kitabı "Tutulma"daki bir karakterden esinlenilerek yazılmış. Roman, "Tutulma" adlı kitapta yer alan vampir Bree'nin bakış açısıyla anlatılıyor.

Bree, Edward'ın ailesi Cullen'lerin düşmanı Victoria tarafından yaratılan yeni doğan vampir ordusunun bir parçasıydı. Victoria, vampir aşkı James'i öldürdükleri için Cullen'lar ve Bella'yı öldürmek adına bu orduyu kullanmaktır.

İnternette okunabilecek
Öncelikle ABD ve İngiltere'de piyasaya çıkacak olan kitabın İngilizce versiyonu 7 Haziran ile 5 Temmuz tarihleri arasında www.breetanner.com adlı internet sitesinde online olarak da okunabilecek.

Rüyayla gelen kitap
Stephenie Meyer'in "Alacakaranlık" serisinin ortaya çıkış hikâyesi de oldukça enteresan. Meyer, kana susamış bir vampirin genç bir kıza âşık olmasını anlatan hikâyeyi rüyasında gördüğünü söyledi.

Üç ay içinde bir kitap yazan Meyer, aslında bunu sadece eğlence olsun diye yazdığını, yayınlamayı düşünmediğini belirtti. Daha sonra kız kardeşinin ısrarıyla kitabı bir kitapevine gönderen Meyer'in başarı dolu hikâyesi de böylece başlamış oldu.

Geceyarısı Güneşi
Aslında Alacakaranlık hayranları, bu kitaptan önce "Geceyarısı Güneşi" adlı kitabın piyasaya çıkmasını bekliyorlardı. Ancak Meyer kitabın bir kısmı izinsiz olarak internette yayımlanınca, kitabı yazmayı bırakmıştı.

kalan karakter 460

Pelin Pelin

Her Kese merhaba Ben alacakaranlik hayraniyim alacakaranlik devam edecekmi?

Aynı Görüşte misiniz?
evet47
hayır0
cevapla 20.04.2013 12:26
aylin aylin

ben çok isti yorum inşallah

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır0
cevapla 18.08.2013 22:22
nuray nuray

kitab yine azımızı ucuklatacak
bayılıyorum ben bu kitaba kitab dedigin böyle oluru doztum

Aynı Görüşte misiniz?
evet41
hayır5
cevapla 09.07.2012 15:54
hayal hayal

ben tam bir alacakaranlık tutkunuyum bittigine cok üzüldüm

Aynı Görüşte misiniz?
evet35
hayır0
cevapla 05.03.2013 14:25
Çağla Çağla

bende bi alacakarnlık tutkunuyum keşke bitmeseydii :(

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 02.11.2013 19:56
admin26 admin26

yeni serisi çıktı arkadaşım söyledi

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 17.10.2013 16:21
oguz oguz

offf kitabı okurken çoook heyacanlandım üstelk filimini izlerdim

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 24.10.2013 15:30
ulaş ulaş

alacakarnlık hayranıyım nolur 1 tane daha stephenie yenge

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır0
cevapla 12.09.2013 12:56