5 günlük hava durumu
20 Ekim 2011 Perşembe
Kaddafi ölüm anı video görüntü

’nin ölüm su

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 20.10.2011  16:59
    Güncelleme : 20.10.2011  20:38

'nin yerde yatan cansız bedenini gösteren ler tüm dünya televizyonlarında gösteriliyor.

İŞTE KADDAFİ'NİN ÖLDÜĞÜNÜN KANITI OLAN VİDEO (TIKLAYIN)
'yi ele geçirdiğini iddia eden muhalif askerler, devrik liderin Sirte'de bir mağarada saklandığını belirterek, ele geçirildiği sırada "Ateş etmeyin!, Ateş etmeyin!" diye bağırdığını açıklamıştı.








CESEDİ BAŞINDA BÖYLE KUTLAMA YAPTILAR! (TIKLAYIN)


Kaddafi'nin ölümünden sonra El Cezire televizyonu da ele geçirdiği bu fotoğrafı yayınladı. El Cezire'nin haberine göre Kaddafi'nin cesedi Misrata'da bir camiye taşındı.



Öncesinde Ulusal Geçiş Konseyi komutanlarından Muhammed Leyd, Kaddafi'nin Sirte'de yakalandığını, ağır yaralı olduğunu, ancak nefes alabildiğini belirtmişti.

Ulusal Geçiş Konseyi'nden bir üst düzey askeri yetkili, bugün Sirte'de ele geçirilen Kaddafi'nin aldığı ağır yaralar nedeniyle öldüğünü söyledi.

AB: "DESPOTİZMİN SONU"

Kaddafi'nin ölümüyle ilgili Avrupa Birliği'nden açıklama geldi. Açıklamada Kaddafi'nin ölümüyle birlikte despotizm döneminin sona erdiği vurgulandı.

Kaddafi ile ilgili Amerika'dan da açıklama geldi. ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton "Eğer Ulusal Geçiş Konseyi Kaddafi'nin öldüğünü tespit etmişse, bu geçişi hızlandıracak bir olay olacaktır" diye konuştu.






Etiketler : , , ,

kalan karakter 460

hakan hakan

üzüldüm libya halkına gercekte cok sey vermışdi..şimdi o halk bakalım ne yapacak..allah rahmet eylesin...

Aynı Görüşte misiniz?
evet279
hayır139
cevapla 20.10.2011 17:24
ÜMİT ÜMİT

CANIM KARDEŞİM SEN NERDE YAŞIYORSUN ADAMIN YAHUDİ OLDUĞUNU BİLMEYEN YOK YOKSA BİR DİKTATÖR AMERİKAYA BÖYLE RAHAT KAFA TUTARMI İDİ AMA ZULM İLE ABAD EDENİN SONU BELLİ ÇOK ŞÜKÜR

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır1
cevapla 21.10.2011 09:07
oral oral

ee belliydı sonu kendı halkına zulum yapanın sonu bu koltuk tatlı ama yerınde tatlı yapışır kımseye vermez se o koldugu hınçını halkından cıkarır sa sonu buydu hak etmşdı uzulmeyın

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 21.10.2011 09:02
Nihat Nihat

yav kardeşler bu adam aylardır saklanıp çatışmalardan kaçmıyormu.mağarada öldü deniyor.Yav bu adam sakal tırası olmayıda hiç ihmal etmemiş.aynı zamanda top sakallı.traş kremini bile sürmüş.hiç sürgün yaşamış bi hali yok.bu olanlara hiç anlam veremiyorum.ayrıca saddamın sonunuda hatırlıyorum.böyleydi ondan sonra tecavüz ve işgal furyası.

Aynı Görüşte misiniz?
evet248
hayır11
cevapla 20.10.2011 17:35
YILMAZ YILMAZ

amerika yada israil yada batı yada islam düşmanlarına sırtını dayayanların hazin sonu. saddam da böyle çukurdan çıkarıldı. ikisi de bir zamanlar kraldı, ağaydı, padişahtı....

Aynı Görüşte misiniz?
evet151
hayır72
cevapla 20.10.2011 17:31
DERYA KAYA DERYA KAYA

YAZIKLAR OLSUN O MİLLETE NE OLURSA OLSUN BÖYLE ÖLMEYİ HAK ETMEDİ İNSANLIK DIŞI BUNLAR

Aynı Görüşte misiniz?
evet19
hayır5
cevapla 20.11.2011 22:46
mumtaz mumtaz

cok adı karektersz bır mılletmıs bunlar sızde ıraktakılergıbı olacaksınız

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır1
cevapla 08.11.2011 20:23