Yeşil çay ile fazla kilolara güle güle

  • 14.11.2009
Lipton Çay Enstitüsü'nün desteğiyle Çin'de yapılan bir araştırma; yeşil çayın yararlarına bir yenisini ekledi. Fudan Üniversitesi'ndeki araştırmaya göre; yeşil çayda bulunan 'kateşin' adlı bileşenler, zayıflama konusunda yardımcı oluyor.

GÜNDE İKİ BARDAK
'Balıketli' 182 Çinli kadının gönüllü olduğu çalışmada, deneklere günde iki bardak yeşil çay içirildi. 90 gün düzenli tüketim sonucunda; araştırmaya katılanların kilosunda ve bel çevresi yağlarında azalma görüldü. Uzmanlar; "Bu araştırma yeşil çayın vücut şekli üzerindeki olumlu etkilerini gözler önüne serdi" dedi.

kalan karakter 460

sera83 sera83 // İSTANBUL

Yeşil çayın da doğal olanlarının sağlığa yararlı olduğunu düşünüyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 01.05.2010 00:12

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer Sağlık Haberleri
Diğer Sağlık Haberleri
13 milyon kişinin hayatını kurtardım
Kirli havada egzersiz olmaz!
Başkalarının hislerini öğrenme zamanı geldi
Eğlence zamanıı
Çocuklar için...
Daha keskin bir hafıza için kafein ve yosun şart
Gençliğin gizli formülü kırmızı şarabın içinde!
Check-up yaptırın kışa iyi hazırlanın
'İdrar yolu iltihabı' kadınları vuruyor
Domuz gribiyle savaş için Ekinezya desteği
Erkeklerin bakım sorunlarına pratik çözümler
Uykusuz gecelerin çaresini ilaçlarda aramak faydasız
Kondom ne zaman takılır?
Sivilceye su bazlı ürün kullanın
Hamilelerde ilk üç ay hassas dönemdir, dikkat edin!
Düzenli bir uyku için her gün aynı saatte uyanın
Kışa girerken enerji depolayın...
Bu kış başınız hiç ağrımasın!
Estetik için hesap vermeyin
Horlamanın girdiği evde seks performansı düşüyor
Minikler okulda tost ve meyve yesin
'Çocuktur geçer' demeyin, uzman yardımı önemli!
43 santimden kalın boyun horlamanıza neden olur
Suyun yerini hiçbir şey tutmaz!
6 soruda çocuklarda öksürük
Stresle baş etmek orta yaşlarda önem kazanıyor
Jinekolojik muayene kabus haline gelmesin
Çalışan kadınlara makyaj önerileri
Dolgun dudaklar
Kırışıklığa son
www..com.tr
Facebook’un en iyi gazetesi
SABAH’ı beğen,
son dakika haberlerini kaçırma
facebook.com/Sabah
Son dakika haberlerini
Twitter’ın en iyi gazetesi
Sabah’da takip et
twitter.com/sabah
GÜNLÜK BURÇ YORUMLARI
Sosyal Medya' nın En Çok Paylaşılanları
ÜCRETSİZ SABAH BÜLTEN ÜYELİĞİ

Üye olun, son dakika haberleri e-postanıza gelsin.

Adı Soyadı :
E-posta :
Üye Ol