Fazla et tüketenler hasta olyor

  • 18.02.2010
Melbourne Üniversitesi tarafından yapılan araştırmalar gereğinden fazla kırmızı et tüketiminin 'Sarı Nokta' hastalığını artırdığını gösterdi. Buna karşılık sebze ağırlıklı beslenmenin de bu riski azalttığı ortaya çıktı. Avusturalya'da yedi bin kişi üzerinde yapılan araştırma sonucunda, haftada 10 defadan fazla kırmızı et tüketen kişilerin, beş kereden daha az yiyenlere oranla hastalığa yakalanma riskinin yüzde 47 daha fazla olduğu belirlendi. Koyu yeşil lifli sebzeler, antioksidan özelliği ve güçlü lutein içeriği ile 'Sarı Nokta' hastalığına karşı koruyabiliyor. Lutein; en çok ıspanak ve brokoli gibi yeşil sebze ve sarı renkli meyvelerde bulunuyor.

* BOŞANMA REKORTMENİ KADINLAR

* EN SEKSİ SEÇİLDİLER

* DİZİLER NEREDE ÇEKİLİYOR?

* HANGİ ÜNLÜ NEREDE OTURUYOR?


* ÜNLÜLER HANGİ TAKIMI TUTUYOR?


* ÜNLÜLERİN BOYLARINI BİLİYOR MUSUNUZ?

* MAGAZİN TURU İÇİN TIKLAYINIZ

* ANA SAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ

kalan karakter 460

sera83 sera83 // İSTANBUL

Herşeyin fazlasının zararlı olduğu gibi etin de fazlası zararlı.Bence herşeyden yemeli ama kararınca yemeliyiz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 30.04.2010 21:55

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer Sağlık Haberleri
Diğer Sağlık Haberleri
Kanser olmayan tiroid nasıl tedavi edilir?
Doğum gören erkeğin seks hayatı ne olur?
Bir yaşına kadar inek sütü içmesin
Çocuk örneklerle anlayabilir
İlaç içerken brokoli ve lahana böbrekleri korur
Babalar doğumda nerede olmalı?
Hareket hastalığına karşı bol bol kraker yiyin!
Erkekler de hamilelik depresyonuna giriyor!
Hem şık görünün hem hastalıklara savaş açın
Yeni ürünler
Şimdi epilasyon devri
Sakız çiğnemek zayıflatıyor!
A ve C vitamini faydalıdır!
4 milimetreden kansız bel fıtığı operasyonu
Sıcak suyla duş keyfi 5 dakikayı aşmamalı
Masa başında çok çalışmak 'fıtık' ediyor!
Dumanlı gözlere giden dört adımlık yol
Sağlıksız beslenme depresyon sebebi!
İhtiyaçlarınızı gözden geçirin!
Haftanın iki gününü ona ayırın
Bel fıtığı kolay anlaşılmıyor yanlış ameliyatlar yapılıyor!
Bu besinlerden uzak durun!
3 kiloluk çantalar bile çocuklarda fıtık nedeni
Sarmısakla detoks yapın
Kemik erimesi riskini nasıl azaltabilirsiniz?
'Sanat Terapisi' orta yaş sorunu için birebir!
Asit erozyonu diş düşmanı
Meyve suyu kilo aldırmaz vücut direncini güçlendirir
Kendinize iyi bakmanız için
Kızlık zarı dikilmeli mi, muayene edilmeli mi?
www..com.tr
Facebook’un en iyi gazetesi
SABAH’ı beğen,
son dakika haberlerini kaçırma
facebook.com/Sabah
Son dakika haberlerini
Twitter’ın en iyi gazetesi
Sabah’da takip et
twitter.com/sabah
GÜNLÜK BURÇ YORUMLARI
Sosyal Medya' nın En Çok Paylaşılanları
ÜCRETSİZ SABAH BÜLTEN ÜYELİĞİ

Üye olun, son dakika haberleri e-postanıza gelsin.

Adı Soyadı :
E-posta :
Üye Ol