Hamburger astım yapıyor!

  • 05.07.2010
Almanya'nın Ulm Üniversitesi'nden Gabriele Nagel'in yaptığı bir araştırma, haftada üç ya da daha fazla hamburger yiyen çocukların, astıma yakalanma riskinin daha fazla olduğunu ortaya çıkardı. Nagel, 20 ülkeden 8-12 yaşındaki 50 bin çocuğu kapsayan verileri inceledi ve bu çocuklardan yaklaşık 30 binine alerji testi yapıldı. Yapılan araştırmada balık ağırlıklı beslenen çocuklarda astım görülmezken, haftada üç ya da daha fazla hamburger yiyen çocuklarda bu hastalığın daha yaygın olduğu anlaşıldı. Bilim adamları, hamburgerin sık yenilmemesini öneriyor.

kalan karakter 460

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer Sağlık Haberleri
Diğer Sağlık Haberleri
Burun kanamalarına dikkat!
10 soruda 'Metabolic Balance' rehberi
Boğaz ağrısı bulaşıcı olabilir!
Her canlı karabasanı mutlaka yaşayacaktır!
Yeni ürünler
Üzüm ve muz kolesterole yararlı mı zararlı mı?
Yanlış klima kullanımı zararlı
Mükemmel bacakların izinde
Vücudunun verdiği sinyalleri es geçme
Kulağınıza su kaçmasın tatiliniz zehir olmasın
Hipertansiyon göze zararlı
Çocuklarımın dadısını alkol komasında buldum
Vajinismus çabuk iyileşir
Fazla vitamin yarar yerine zarar verebiliyor
Çocuk için kreş mi daha iyi bakıcı mı?
Her diş beyazlatıcısı uzun süre etki etmez
İyi kolesterol kanser savaşçısı
Bakıcılara sormanız gereken 9 kritik soru
Kitap dünyası...
Çocukların kepçe kulak derdi bitiyor
Puanınız ortalama değerde
Çocukları diş hekimine alıştırmanın yolları
En iyi bakıcıyı bebeğiniz seçer
Oyuncaklar mesleklerini belirliyor
Yaz aylarında bol su tüketin!
Hamamı ve saunayı seven erkekler dikkat!
Uçak yolculuğunuz kabus olmasın!
Yeni çıkanlar.
Çocukları karanlıkta uyutun
Dondurulmuş besinlere dikkat
www..com.tr
Facebook’un en iyi gazetesi
SABAH’ı beğen,
son dakika haberlerini kaçırma
facebook.com/Sabah
Son dakika haberlerini
Twitter’ın en iyi gazetesi
Sabah’da takip et
twitter.com/sabah
GÜNLÜK BURÇ YORUMLARI
Sosyal Medya' nın En Çok Paylaşılanları
ÜCRETSİZ SABAH BÜLTEN ÜYELİĞİ

Üye olun, son dakika haberleri e-postanıza gelsin.

Adı Soyadı :
E-posta :
Üye Ol