Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Yetmedi mi artık!

Bu bayramın en duygusal reklamı bu kez bir bankadan geldi. Yaşlılar yine şekerlikleri hazırlayıp ipek mendilleri dererek, dört gözle onları ziyaret edecek akrabalarını bekiyorlardı. Reklam spotuna ise Özdemir Erdoğan'ın seslendirdiği son derece dokunaklı bir beste eşlik ediyordu.
Aslında Özdemir Erdoğan'ın o iliklerimize işleyen sesini yeniden duymak güzeldi güzel olmasına da, bana her Ramazan Bayramı'nda önümüze konulan aynı tür reklamlardan artık gına geldi. Yıllar önce bir şekerleme firmasının yaptığı reklam, hepimize vefayı ve kadirşinaslığı hatırlatmış, bayramların sadece büyük kentlerden uzaklaşmaya fırsat tanıyan bir 'tatil vesilesi' olmadığını öğretmiş, gözlerimizi doldurmuştu. Ama her bayram bir başka ajans tarafından 'mıncıklanan', hatta 'üzerinde tepinilen' bu tema, giderek duygu istismarına dönüşüyor; benden söylemesi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA