5 günlük hava durumu
18 Mayıs 2011 Çarşamba
Başbakan'dan kaset açıklaması

Başbakan'dan kaset açıklaması

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 18.05.2011  16:28
    Güncelleme : 18.05.2011  17:40
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, MHP'deki kaset iddialarını değerlendirirken, ''Bu konularla ilgili sayın Bahçeli kendi iç sorununu tamamiyle hükümete mal etmenin gayreti içerisinde. Gelişen bu teknoloji içeresinde bu işlerle ne kadar mücadele edilebilir, bunlar bellidir ve biz bugüne kadar TİB (Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı) ile elimizden gelen mücadeleyi verdik'' dedi.

Başbakan Erdoğan, partisince düzenlene mitingin ardından Tokat Valiliğini ziyaret etti.

Ziyaretin ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Başbakan Erdoğan, MHP'deki kaset olayıyla ilgili soruyu yanıtlarken, bu konularla ilgili olarak MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin kendi iç sorunlarını tamamiyle hükümete mal etme gayreti içinde olduğunu ifade ederek, ''Gelişen bu teknoloji içeresinde bu işlerle ne kadar mücadele edilebilir, bunlar bellidir ve biz bugüne kadar TİB ile elimizden gelen mücadeleyi verdik'' diye konuştu.

ABD BÜYÜKELÇİSİ İLE GÖRÜŞME
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dün ABD'nin Ankara Büyükelçisi Francis Riccaiardone ile görüşmesinde Orta Doğu'daki gelişmeleri değerlendirdiklerini bildirdi.

Başbakan Erdoğan'ın toplu açılış törenine gitmediğini anımsatarak, sağlık durumunda bir sorun olup olmadığına yönelik sorusu üzerine, ''Yok. Sağlık durumumda şu anda bir gribal durumum var da... Onun için dedik ki 'Cemil bey açılışı yapsın'. Buradan da malum Çorum'a geçeceğiz. Sesimden anlamanız lazım'' yanıtını verdi.

''ABD Büyükelçisi ile bir görüşmeniz oldu dün. Size bir mesaj ilettiğini söyledi. Bugün de bazı haberler var. Özellikle Orta Doğu sürecinde yeni bir yol haritası, yeni bir strateji mi belirlenmeye çalışılıyor?'' sorusu üzerine de Erdoğan, şu yanıtı verdi:

''Şu anda bizim yaptığımız Orta Doğu'daki gelişmeleri bir değerlendirelim istedik. yaptığımız buydu aramızda bu değerlendirmelerle birlikte de malum zaten bir seçim atmosferi içerisinde olduğumuz için çok fazla yüklenemiyoruz ama her ne kadar seçim yoğunluğu varsa da yine konuları tamamen bir kenara itmiyoruz. zaman zaman özel temsilcilerimizle zaman Dışişleri bakanımız bu konuları sürdürüyoruz, yürütüyoruz. Bu ara zaten Orta Doğu'dan Kuzey Afrika'dan bazı temsilciler gelip gidecekler onlarla görüşmelerimiz bu yoğun programlarımıza rağmen olacak. Yaptığımız görüşmeler genelde bu istikamette geçti.''

MHP'YLE İLGİLİ KASET KONUSU
Bir gazetecinin, ''Bugün MHP'ye dair bazı yeni kasetler yayınlandı. Hükümetin olayı aydınlatmasını istiyorlar. Bu konuda neler diyeceksiniz'' sözleri üzerine de Erdoğan, şu değerlendirmeyi yaptı:

''Bu konularla ilgili sayın Bahçeli kendi iç sorununu tamamıyla hükümete mal etmenin gayreti içerisinde. Gelişen bu teknoloji içeresinde bu işlerle ne kadar mücadele edilebilir, bunlar bellidir ve biz bugüne kadar TİB (Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı) ile elimizden gelen mücadeleyi verdik ve TİB bütün bu yayınları tespit ettikleri anda hemen müdahale etmek suretiyle bunların yayınlarını durdurdu. Bundan daha hükümet olarak bunlara yönelik nasıl bir mücadele vereceğiz, ondan sonrası zaten yargıya intikal ediyor. ondan sonrasını zaten yargı sürdürüyor. Bunların bir çoğu da biliyorsunuz şu anda yargıda yargı nereye ulaşır, ne kadar neyi bulur onu bilemem. Ama bunlar kendi iç meselesidir, iç sorunudur. bunlarla uğraşsın. Ben daha önce de söyledim. Aynı durumlar bize de intikal etse de böyle bir şey bizim de olursa biz de bununla ilgili kararlarımızı alacağımızı yetkili kurullarımızda verdik, veriyoruz. Çünkü bizim Türkiye'de temiz siyasete, kaliteli siyasete ihtiyacımız var. olayın aslı budur.''

kalan karakter 460

anteplihuso anteplihuso // GAZİANTEP

Yarin deprem olsa bunuda akp den bilirler bu chp ve mhp liler.

Aynı Görüşte misiniz?
evet63
hayır20
cevapla 18.05.2011 16:40
agamonia agamonia // NEVŞEHİR

Anlayamadım yani! Sen şimdi depremden AKP sorumlu tutulamaz mı demek istiyorsun! Sen AKP yandaşı göbeğini kaşıyanlardansın benim gibi, öylemi? ;-))))

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır6
cevapla 18.05.2011 18:45
mustafa mustafa

anteplihuso cevabim sana, haberler diyor ki bakan adina sahte e-mail atan kisi yakalandi, peki teknoloji el vermiyorsa nasil e mail atani yakalayabildiler de kaset olaylarini ortaya cikaramadilar? Buradaka celiski nereden geliyor? Ne deniz baykal olayinda ne de mhpli olaylar da videolar internet ortamina verilmesine ragmen kimse yakalanmadi fakat mail atani üc günde ortaya cikardilar, biraz gözünüzü acin.

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır30
cevapla 18.05.2011 18:01
mustafa mustafa

Arkadasim önce teknolojiye bir hakim al da ondan sonra tartisalim senle internete ilk yükleyenin yükledigi server araciligiyla ip numarasi bulunabiliyor mu bulunamiyor mu diye. Bir arastir istersen olur mu? Hem e-mail de yurtdusundan ya da herhangi bir internet cafeden uyduruk bir hesapla gönderilebilir kimse de bulamaz. Sen önce konuya hakim ol

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 19.05.2011 00:05
misafir misafir

e-mail atildiginda adrese gönderiliyor ve gönderen adresde belli olur ayni bir mektup gibi. Kasetler Internete yükleniyor ve bu yükleme dünyanin heryerinden olabilir ve adrese ulasmak mümkün olmaz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet16
hayır6
cevapla 18.05.2011 19:19
Ferhat Ferhat

Vallaha
bu bütün pisliklerden sonra MHP nin basi Komple istifa etmesi lazimdi adamlarin koltuga nasil yapisdigi belli oluyor.Balik bastan kokmus bunlarin Milliyetcilik nen ve onun degerleinden hic bir alakasi kalmamis. Ismi sagci kendisi solcu bir Parti.

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır8
cevapla 18.05.2011 21:20
mrsaylan mrsaylan // DENİZLİ

Yaaaw ne güzel, her bir pisliğe bulaş, her haltı ye, milletin değerlerini ayaklarının altına al, millete hakaret et, vs... vs... Ondan sonra kalk hükümeti suçla :))) Hükümetin sizle baş edebilmek için kasede, banta mı ihtiyacı var... Cürmün ne ki senin... Kasetlerle ilgili hükümeti suçladıkça aslında kendi kaybediyor, kendi kendini aptal durumuna düşürüyor...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 19.05.2011 00:02
tamer tamer

yakalansada akp nin lehine birşey olmayacak yakalanmasada akp nin lehine birşey olmayacak yalnız burda o görüntülerden sonra milletten özür dileneceğine başbakan sorumlu tutuluyor başbakan sizin münasip organlarınızada sahip çıkamaz ki

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır6
cevapla 18.05.2011 19:08