5 günlük hava durumu
30 Mayıs 2011 Pazartesi
Anketlerde son durum

Anketlerde son durum

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 30.05.2011  10:08
    Güncelleme : 30.05.2011  15:30
Başbakan Erdoğan, katıldığı canlı yayında seçimlere 12 gün kala son anket sonuçlarını açıkladı.. Erdoğan sözleşmeli personellere de müjde verdi.

Samanyolu televizyonunda canlı yayınlan programda anketlerle ilgili son durumun sorulması üzerine Erdoğan, ''Bir çok gruba yaptırıyoruz, partimizle alakalı şu anda 45-50 aralığında neticeler geliyor. CHP ile ilgili 25-30 aralığında neticeler geliyor, MHP ile ilgili ise o böyle adeta bir baraj noktasında, 10-12 arasında bir durumu onun da söz konusu. Son iki hafta ne getirir ne götürür onu bilemem, on üç gün var, bu on üç gün içerisinde de bir çok şeyler değişebilir'' diye konuştu.

Erdoğan sözleşmeli personelle ilgili kanunu yetiştirebilmeleri durumunda bir,iki gün içerisinde çıkarabileceklerini, yetiştirememeleri halinde ise hemen seçimin arkasından çözeceklerini ancak seçim öncesi bitirmeyi arzuladıklarını belirtti.

Başbakan Erdoğan, seçmene son mesajının sorulması üzerine, yeni dönemde yeni bir anayasa için vatandaşlardan güçlü bir destek istediklerini söyledi.

Vatandaşların AK Parti'ye güvenini tazelemesini tekrar rica ettiğini ifade eden Erdoğan, Regaip kandilinin de ülke, millet ve tüm İslam dünyası için hayırlara vesile olmasını diledi.

kalan karakter 460

ahmet boyacı ahmet boyacı

Bu seçimde de eğer AKP kazanırsa bundan sonra artık seçim sandığının başına bir vatandaş olarak gitmeyeceğim.

Aynı Görüşte misiniz?
evet55
hayır115
cevapla 30.05.2011 15:01
yusuf yusuf

chp bdp koalisyonu gelirse iktidara gidermisin sandığa

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır3
cevapla 30.05.2011 16:33
üzeyir üzeyir

gel de şu cunta anayasasını değiştirelim

Aynı Görüşte misiniz?
evet65
hayır19
cevapla 30.05.2011 13:20
Mavi... Mavi...

AKP"nin Türkiyemize verdigi hizmet karsiliginda %60 dan daha az oy almamasi gerekiyor...Ama insanlar gecmis hükümetlerin Türkiyemizi nasil yönettigini unutmus gözüküyor...AKP döneminde dünyada bir kriz yasandi...ABD,Avrupa,G8"ler bile olumsuz etkilendi...Tüm bu zor dönemde dahi Türkiyemiz gelismeye devam etti...Yüzde 60"in altinda bir oy alirsa AKP ben bunu nankörlük olarak görürüm...
Son bir cümle daha...Oy kullanamayan adama ben oy vermem...

Aynı Görüşte misiniz?
evet57
hayır26
cevapla 30.05.2011 19:22
sancaktepeli58 sancaktepeli58

yasam sartlarımız ınsanca oldu egıtımde saglıkta ulasımda son 10yıldır ınsan ıcın hızmet yapıldı ondan oncekı ıkdıdarlar ne ıcın hızmet yapmıs muamma EY KURBAN OLDUKLARIM HERSEY ORTADA aklın yolu bır HER SEY BU MILLET ICIN HEY SEY TURKIYE ICIN

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 11.06.2011 22:22
mehmetsarioglu mehmetsarioglu // ANTALYA

NE VİZYONU BUNLARIN VİZYONUNU ABD VE İSRAİL ÇİZER. NE DEMİŞTİ FRANSAYI NATOYA ALMIYACAĞIZ, RASMUSSEN NATO G. SEKRETERİ OLMAYACAK, LİBYAYA MÜDAHALEYE KARŞIYIZ. VİZYON BU!

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır6
cevapla 07.06.2011 14:02