5 günlük hava durumu
13 Aralık 2011 Salı

Cübbeli'nin lüks villası görüntülendi

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 13.12.2011  09:54
    Güncelleme : 13.12.2011  10:41

Cübbeli Ahmet Hoca'nın Osmanlı saraylarını andıran villası tümüyle lüks eşyalarla döşenmiş

Çete soruşturmasında tutuklanarak cezaevine gönderilen Cübbeli Ahmet Hoca lakaplı Ahmet Mahmut Ünlü'nün Beykoz'daki villası, arama yapan polisler tarafından görüntülendi. Osmanlı saraylarını andıran villa, tümüyle lüks eşyalarla döşenmiş..

POLİS KAMERASI KAYDETTİ
Çete soruşturması kapsamında tutuklanarak cezaevine gönderilen Cübbeli Ahmet Hoca lakaplı Ahmet Mahmut Ünlü'nün İstanbul'un çeşitli semtlerinde bulunan evlerinde yapılan aramalar, polis kamerasıyla kaydedildi.

SARAY YAVRUSU VİLLA
O evlerden biri de Cübbeli'nin Beykoz'daki 5 katlı villasıydı. Mahkeme kararı ile yapılan aramada polis kamerasına yansıyan görüntülere göre, saray yavrusunu andıran villada her türlü konfor bulunuyor.

OSMANLI SARAY MOTİFLERİ
Yüksek duvarlarla çevrili ve güvenlik kameralarıyla donatılan evin klasik bir anlayışla döşendiği dikkat çekiyor. Salonda Osmanlı saray motiflerinden oluşan süslemeler hâkim.

Evde dikkat çeken diğer eşyalar ise şunlar: Yerden tavana kadar yaklaşan ahşap duvar saati, kristal avize, şamdan ve aynalar, porselen vazolar, duvarda büyük boy tablolar, kadife perdeler... Çalışma odasında ise ortopedik bir koltuk tercih edilmiş. Çalışma masasındaki harici hard disklerin ise imajları alındı.

CEMAAT ÜYELERİNDEN SMS'LE DUA İSTEDİLER
Tutuklandıktan sonra Metris Kapalı Cezaevi'ne konulan Cübbeli Ahmet Hoca için İsmailağa Cemaati üyelerine gönderilen kısa mesajla dua etmeleri istendi. Müminin mümin için edeceği duanın kabul edileceği belirtilen mesajda, duanın yanı sıra yasin de okunması istendi.

REVİR ARKADAŞI AZİZ YILDIRIM
Çete soruşturması kapsamında tutuklanarak cezaevine gönderilen Cübbeli Ahmet Hoca lakaplı Ahmet Mahmut Ünlü ile şike soruşturması kapsamında tutuklanan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın yolu Metris'te kesişti.

Sağlık sorunları nedeniyle kontrol amaçlı cezaevi revirinde bulunan ikilinin yataklarının karşı karşıya olduğu öğrenildi.

Habertürk

kalan karakter 460

Reyhan Reyhan

Evi lüks olan müslüman olamıyormu? Yada lüks villası , arabası olan kişiler Fuhuş mu yapıyor!? Eyvaaahh desenize Tüm zenginler ayvayı yedii:)

Aynı Görüşte misiniz?
evet147
hayır55
cevapla 13.12.2011 12:21
mai1976 mai1976

dinimizin en fazla günah saydığı şey israf değilmni?
,ne gerekvar bu kadar lüks e normal şartlarda olunamaz mı?

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır15
cevapla 13.12.2011 14:41
erd erd

tanıdıgınız bırılerı varsa gonderın o adama bakalım ıftıramı gercekmı

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 13.12.2011 13:51
AKSUDE AKSUDE

İnanıp oyunlara gelmeyin arkadaşlar hepsi komplo onların istedikleride adamın itibarını düşürmek birdaha dinletmemek nasıl oluyorda çete başı tahliye olurkan cübbeli hoca içeri alınıyor herkes çok çok akıllı olsun uyanık olsun bu zamanda kanıt üretmekte yalancı şahitler çıkarmakta mümkün hepsi yalan asla inanmıyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet126
hayır65
cevapla 13.12.2011 12:17
GÜLAY GÜLAY

ÇOK KOMİKSİNİZ MÜRİDLER BU KADAR KOMPLO OLURMU.O SİZLER ÜZERİNDEN PARA KAZANIP ZEVK SEFA YAPARKEN SİZ MÜRÜDLERDE SEFALET İÇİNDE ONDAN DUA ETMESİNİ BEKLİYOSUNUZ YA.GÜNAH ASIL BUDUR

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır17
cevapla 13.12.2011 15:40
burak burak

daha ne kadar komplo görücez bakalım....

Aynı Görüşte misiniz?
evet100
hayır67
cevapla 13.12.2011 12:21
Son Osmanlı Son Osmanlı

Komplo için bekar erkekler sıraya girdi.... onlar da komplo kurulmasını istiyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır3
cevapla 13.12.2011 12:49
Ayşe Ayşe

En İyisini,doğrusunu Rabbim Bilir.. !

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır1
cevapla 08.06.2012 13:22
fatih fatih

imamı azamın sözünü naklediyorum imamı azam hanefi mezhebinin kurucusudr Cahillerin hakaret etmemeleri ve düşmanlara azametli, kuvvetli görünmek için, alimlerin, amirlerin elbiselerinin ve binalarının gösterişli olması lazımdır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır2
cevapla 30.04.2012 20:11