5 günlük hava durumu
22 Mart 2012 Perşembe

Cudi'de pusu: 5 Özel Harekât polisi şehit

Şırnak'ın Silopi ilçesi Cudi Dağı eteklerinde bir terörist grubun bulunduğu istihbaratını alan güvenlik güçleri harekete geçti. Dün sabah saatlerinde ilçe jandarmaya bağlı Özel Harekât timleri ile Özel Harekât polisleri ortak operasyona başladı. Derecik ve Çağlayan köyleri arasındaki Tuşimiya Vadisi'nde teröristlerin izini süren gruba ateş açıldı. PKK'lıların ilk ateşinde 5 Özel Harekât polisi şehit oldu, aralarında rütbeli askerlerin de bunduğu 5 kişi ise yaralandı. Şehit polislerden birinin Yavuz Selim Arslan diğerinin ise Mustafa Erdoğan olduğu öğrenildi. Mustafa Erdoğan'ın İstanbul Başakşehir'de oturan ailesi acı haberi alınca Diyarbakır'a gitti. Teröristlerin yakalanması için havadan ve karadan operasyon başlatıldı. Teröristlerin muhtemel kaçış noktaları 23'üncü Jandarma Sınır Tümen Komutanlığı'ndan kalkan Kobra helikopterler tarafından ateş altına alındı.

'ANNE, VURULDUM'
Özel Harekât Şubesi'nde görevli polis 26 yaşındaki Erkan Onur Can'ın, cep telefonundan aradığı annesi Fatma Can'a (55) "Anne çatışma var, vuruldum. Hakkını helal et" dediği öğrenildi. Oğlunun "Vuruldum" diye sesini duyan Adana'daki anne, fenalık geçirip bayıldı ve hastaneye kaldırıldı. Erkan Onur Can'ın sağlık durumunun iyi olduğu ve Şırnak'ta tedavi altına alındığı öğrenildi. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu saldırı nedeniyle başsağlığı mesajı yayımladı.

kalan karakter 460

hayat hayat

PUSU KURAN PUSUYA DUSER ÖYLE DEGILMI HEY KAHRAMAN

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır15
cevapla 22.03.2012 09:41
allahına kadar allahına kadar

birgün göreceksin böle konuşmayı benim canlarım gitti ulan kitapsız... şehitlerime laf etmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 23.03.2012 02:57
Koamndo üst. Can Poyraz Koamndo üst. Can Poyraz

gel sana pusunun kralını göstereyim ! güneydoğudayım bu vatan refah içinde günlerini sürsün diye biz o dağ başında bekliyoruz tek sevdamız vatan oturduğun yerden şehitlere laf etme

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır1
cevapla 22.03.2012 15:12
batuhan batuhan

bu polisler özel harakat timleri nasıl oluyo da pusuya düşüyorlar arkadaşlar bunlar normal polis değil özel harakatten bahsediyoruz bu timler çatışmanın ortasında bile sağ kalacak polisler bana kalırsa bu işin içinde bir bit yemiği var kokusu çıkar yakında hayırlısı olsun şehit olan özel tim polislerimize allah dan rahmet diliyorum...

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır3
cevapla 22.03.2012 11:39
polıs polıs

Bu pusuda Ergenekon parmagının oldugu belli.İhbarın verilişi ve polislerin operasyona çıkışı ile pusuya düşürülüşü.Pkk nın bu operasyondan haberinin olduğu ve polislerin geleceği yönü bildikleri anlaşılıyor.Biriler polisi dağda istemiyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır3
cevapla 22.03.2012 14:01
vatansever vatansever

ya anlamadığım yıllardır askerin yaptığı operasyonlara laf söyleyenler ahkam kesenler atıp tutanlar şimdi nerde. uzman olarak yetiştirilen polisimiz operasyona cep telefonu getiriyor onunla da yetinmiyor çatışmada telefonla görüşüyor ve bu telefon yüzünden yerlerinin tespit edilebileceği birilerinin aklına gelmiyor sonra da kalkıp ergenekon terör örgütü suçlanıyor. yorum sizin... şehitlerimize Allahtan rahmet yakınlarına baş sağlığı ve sabır diliyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla 22.03.2012 19:34
Astsubay Astsubay

Kim ne derse desin şehidim,boşver aldırma.
Hak ve vatan uğruna feda canlar var,
Fasıllar günlük,çabuk unutulacak elbet.
Aldırma şehidim duacı peygamberler var.
**Güneydoğuda kendi öz vatanını,vatan hainlerine karşı,mücadele ederek korumaya çalışan şehitlerimizi şükranla anıyoruz,Mekanları cennet olsun**JÖH(Karşılıksız Sevdik)

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 26.03.2012 13:45
VATAN SAĞOLSUN VATAN SAĞOLSUN

BAŞIMIZ SAĞOLSUN

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 23.03.2012 09:32