5 günlük hava durumu
14 Nisan 2012 Cumartesi

le 9 bin 500

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 14.04.2012  15:56
    Güncelleme : 14.04.2012  15:58

, '' uygulamasıyla dün akşam itibariyle 9 bin 500 civarında gerçekleşti'' dedi.

Adalet Bakanı Ergin ile , Gaziantep Adliyesi'ne giderek Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Peker'den çalışmalarla ilgili bilgi aldı.

Buradaki incelemelerin ardından Ergin, adliye çıkışında gazetecilerin sorularını cevapladı.
Bir gazetecinin ''le ilgili son durum ve alınan tepkiler neler?'' şeklindeki sorusu üzerine Ergin, denetimli serbestliğin şu ana kadar öngördükleri şekilde ilerlediğini, dün akşam itibariyle 9 bin 500 civarında nin gerçekleştiğini belirtti.

Ergin, denetimli serbestlik uygulaması kapsamında 6-7 bin arasında daha tahliyenin gerçekleşebileceğine dikkat çekerek, şöyle devam etti:

''Tabi bunlar başı boş bırakılmıyorlar. 3 gün içerisinde denetimli serbestlik şube müdürlüklerine gidecekler ve kendileri için öngörülen programları icra etmeye başlayacaklar. Bu belli kamu yararına çalışan veya kamu kurumlarında 2 ile 4 saat arasında çalışma öngörebilir ya da belli programlara katılma zorunluluğu olabilir ya da konutta zorunlu ikamet gibi bir tedbir olabilir. Ama buna denetimli serbestlik şube müdürlükleri karar verecekler. Ben somut ve çok pozitif sonuçları yakında göreceğimizi ümit ediyorum. Hem bu haktan istifade edebilmek için ceza infaz kurumlarında bulunan hükümlülerin daha özenli ve dikkatli davranacaklarını düşünüyorum. Çünkü bu hükümlüler için önemli bir imkan. Hem cezaevlerindeki asayişi güçlendirecek, huzuru temin noktasında önemli bir imkan sağlayacaktır hem de hükümlüleri topluma adapte etmek için öngörüldüğü için faydalı sonuçlarını hep beraber göreceğimizi umuyorum.''

Etiketler : , , ,

kalan karakter 460

ilgin ilgin

umarım tekrar geri girmezler

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 14.04.2012 19:12
masum masum

Peki bu süreçte tekrar suç işler (birine zarar verirlerse) zararı da devlet karşılayacak mı? nasıl ?

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır4
cevapla 17.04.2012 12:35
vildan vildan

tekrar su işlerse şartlı tahliyesi iptal olunur ve işledi suçtan dolayı ayrı bir dosya üzerinden yargılanır bu devlette adalet var


Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 20.04.2012 09:33
zehra zehra

tekrar suç işlerse şartlı tahliyesi iptal olunur ve o suçtan yargılanır

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 20.04.2012 09:32
ismail gürsoy ismail gürsoy

Kıymetli hukucu arkadaşlar oğlum 2 sene 9 ay 10 gün ceza aldı mahkumiyetinin 58 gününü 2008 yılında çocuk ceza evinde geçirdi yargıtayın cezayı onaması ile tekrar çocuk ceza evinde girdi ve cezasının toplamın 5te birini çocuk ceza evinde tamamlamış bulunmaktadır,bu durumda açık ceza evinde 6 ay şartı gerekiyormu yoksa bir direk olarak denetimli serbestlik yasasından faydalanağı tarih 19.06,2012 yılında şartlı salıveriebilirmi teşekür ederim bu yasa çocuk suçlulara ne derece faydalı

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 20.04.2012 09:58
ismail gürsoy ismail gürsoy

Değerli arkadaşlar oğlum 2 sene 9 ay 10 gün ceza aldı mahkumiyetinin 58 gününü 2008 yılında çocuk ceza evinde geçirdi yargıtayın cezayı onaması ile tekrar çocuk ceza evinde girdi ve cezasının toplamın 5te birini çocuk ceza evinde tamamlamış bulunmaktadır,bu durumda açık ceza evinde 6 ay şartı gerekiyormu yoksa bir direk olarak denetimli serbestlik yasasından faydalanağı tarih 19.06,2012 yılında şartlı salıveriebilirmi teşekür ederim

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 17.04.2012 11:04