5 günlük hava durumu
15 Nisan 2012 Pazar

TSK'ya zam morali

Türk Silahlı Kuvvetleri'ne (TSK) zam müjdesi geldi. 28 Şubat soruşturması, 12 Eylül darbesi yargılaması, Ergenekon ve Balyoz davaları ile Genelkurmay eski Başkanı emekli Org. İlker Başbuğ'un tutuklanmasıyla gündemden düşmeyen TSK'ya, Hükümet jest yaptı. TSK'daki kurmay subaylar ile Komutanlık ve Karargah Subaylığı (KOMKARSU) eğitimi alan personele, 123-354 TL arasında zam yapıldı. 2012 Askeri Personel Yan Ödeme Kararnamesi'nde yapılan değişiklik kapsamında general-amirallerin maaşları 354 TL, albaylarda 283 TL, üsteğmenlerde 212 TL, KOMKARSU eğitimi alan albaylarınki ise 177 TL artacak. Zamdan Genelkurmay Başkanı Org. Necdet Özel de en üst düzeyde yararlanacak. Yapılan zam, maaşlarının üçte ikisini alan Ergenekon, Balyoz ve Kafes gibi çeşitli davalardan tutuklu yargılanan komutanlara da verilecek.

ERDOĞAN OLUR VERDİ

Org. Özel'in zam önerisinin Başbakan Tayyip Erdoğan tarafından olumlu karşılandığı öğrenildi. Başbakan Erdoğan, geçtiğimiz günlerde Harp Akademileri Komutanlığı'nda kurmay subaylara seslenmiş, Türkiye'nin dış politika vizyonu, terörle mücadele, demokratikleşme adımları, savunma sanayindeki gelişmeler, ekonomiye ilişkin bilgilendirme konuşması yapmıştı. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ise verdiği konferansta, genç subaylara seslenip, sorularını yanıtlamıştı. Zamla ilgili Gül'ün de bilgilendirildiği, Köşk'te konuyla ilgili çalışma yürütüldüğü bildirildi.

kalan karakter 460

Sadık Sadık

yazıklar olsun...Sizin kastınız Türk Subay Kuvvetleri ise doğru,TSK'ya zam var .Bir bakın ya sadece subaylara zam var.İnsaf bu camiada astsubay ve uzman olan insanlar da var.Ama onları düşünen bir Allah kulu var mı?

Aynı Görüşte misiniz?
evet862
hayır26
cevapla 16.04.2012 13:48
yazıklar olsun yazıklar olsun

10 yıldır bu hükümetten zam alamayan sadece astsubaylar kaldı. 1.derecenin 4 üncü kademesi yılan hikayesine döndü. verin 100 de 100 verin

Aynı Görüşte misiniz?
evet618
hayır25
cevapla 16.04.2012 12:22
ismail ismail

yazıklar olsun şu an tuncelinin dağlarındayım çocuklarımdan ayrı bu haberi duyunca inanırmısınız silahımı bırakıp eve dönmek geldi içimden geldi.biz astsubaylar bu kadarmı değersisiz çok yazık bundan sonra subaylar dağlara gelsin benden bukadar verdiğim oylarda bu hükümete haram olsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet584
hayır34
cevapla 15.04.2012 21:32
bahriyeli bahriyeli

Senin kafa bu kadar alıyor, senin de yapacağın bir şey yok, subay olmuşsun ama vicdanını ruhunu kaybetmişsin. Adam diyor ki; dağlardayım, üç kuruş para yetmiyor, hep subaylara veriyorsunuz, bizim de çocuklarımız var, sizin gibi on yıllarca lojmanlarda oturamıyoruz, cefasını biz çekiyoruz,sefasını siz sürüyorsunuz, kepçeyle alın da alttakilere de bir kaşık verin..." ama nerede sende onu anlayacak kafa !

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır1
cevapla 23.03.2014 23:25
darbe darbe

istifa edenler pilot onlarda sivilde 10000tl çalışıyor.em.alb.4500 tl alıyor.dünya ne kadar güzel

Aynı Görüşte misiniz?
evet21
hayır1
cevapla 21.03.2014 21:26
VATANINI SEVEN ŞEREFLİ BİR  ASSUBAY VATANINI SEVEN ŞEREFLİ BİR ASSUBAY

paraya gelince bir üst makam ...işe gelince aynı işler, hatta bize cabası....adalet olacaksa her ikisindade olsun....

Aynı Görüşte misiniz?
evet250
hayır4
cevapla 25.09.2013 02:24
istifa eden subay istifa eden subay

istifa et subaylar hep istifa etti:))

Aynı Görüşte misiniz?
evet39
hayır142
cevapla 25.08.2013 15:09
astsb. astsb.

herkes kendisinde olmayan için savaşır

Aynı Görüşte misiniz?
evet96
hayır7
cevapla 16.08.2013 00:23
kad.bçvş. kad.bçvş.

senin tuzun kuru tabi herşeyde amerikayı örnek alan sizler bir de amerikanın astsubaylara verdiği maaşlara ve değere bakın bakalım

Aynı Görüşte misiniz?
evet230
hayır5
cevapla 13.08.2013 18:48
rainman rainman

onurdan bahsediyorsun ama o adam dağdan inmezken sen evine makam arabasız gitmiyorsun, sonra millete para için vb.süslü laflar, tabi senin cukka dolu tuz kuru, bu gün maaşımı hakkedecek ne yaptım diye soruyor musun akşam eve gidince.haram yiyorsun işte beğenmediğin o astsubayın emeğini yiyorsun, onun isyanı buna hala anlamadın mı işte kapasiteniz bu, kendinizi ne zannediyorsunuz siz, insan üstü varlıklar mı? dışarda insanlığınla kaç arkadaşın olur bi düşün

Aynı Görüşte misiniz?
evet230
hayır5
cevapla 08.08.2013 01:22
ertan ışık ertan ışık

Arkadaşlar kimse kendini bir üst makamla kıyaslama sın.herkes haddini bilsin. O silah 3 kuruş para için bırakılacak ise önceki aldığınız paralar zehir zıkkım olsun. Başbakan ben neden cumhurbaşkanı kadar maaş alamıyorum diye veryansın etmiyor. uzman çavuş lar astsubaylar ile kendini kiyaslayin ca onlara demedik laf bırakmıyordu nuz. O zaman herkes sesini kessin işini yapsin. Vatani nı para ile koruyan yarın vatanını para ile satar. Onurlu Türk Subayı.

Aynı Görüşte misiniz?
evet53
hayır372
cevapla 18.07.2013 08:31
sibel sibel

sen okuduğunu nerenle algılıyorsun ne demek istediğini anlamadan ne demek para içinmi yapıyosun orda ne diyor dağlardayım subaylar dağa çıkmaz en iyi yerlerde görev yaparlar bize reva görülen bu mu diyor kolaysa sen git dağlarda yaşa bakıyım 3 gün dayanamazsın kafayı yersin uzaktan konuşmak kolay ayıp be ne mantık vatan bey ne diyosunuz o kadar kolay de bin düşün bir yaz o kadar

Aynı Görüşte misiniz?
evet201
hayır14
cevapla 18.04.2013 14:24
vatan vatan

Sen yaptığın işi para için yhapıyorsan bırak git. Ben yıllarca yaptım, aklıma paranın "P"si gelmedi. Bu zihniyet, YAZIK.

Aynı Görüşte misiniz?
evet44
hayır336
cevapla 16.04.2012 01:28
darbe darbe

emekli olan alb 4500 tl alıyor.hayat ne kadar güzel!!!!!

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 21.03.2014 21:22
İlhan astsubay İlhan astsubay

Ben istifa etmeyi düşünüyorum.aldigim maaşa değmiyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 15.03.2014 19:49