5 günlük hava durumu
25 Temmuz 2012 Çarşamba

Cübbeli Ahmet Hoca'ya kötü haber

  • yeni haber
  • CİHAN
  • Giriş Saati: 25.07.2012  17:40
    Güncelleme : 25.07.2012  17:43

Kamuoyunda 'Cübbeli Ahmet' olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'nün yeni yasa kapsamında yaptığı tahliye talebi reddedildi.

Ahmet Mahmut Ünlü, yeni yasanın yürürlüğe girmesinden sonra tahliye talebinde bulunmuştu. İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'ne dilekçe veren Ünlü, adli kontrol tedbirinin 3 yıllık üst sınırının kaldırılması nedeniyle tahliye talebinde bulunmuştu. Mahkeme, oy birliği ile bu talebi reddetti.

Sanık Ünlü hakkındaki delillerin tek tek sıralandığı ret kararında, davanın müşteki ve mağdurlarının ifadelerinin alınmadığına dikkat çekildi. Sanığın, "Haksız çıkar sağlamak için kurulan örgüte yardım etmek, 2 kez insan ticareti yapmak, cinsel saldırı ve hürriyetten yoksun bırakmak" suçlarından cezalandırılmasının istenildiğini belirten mahkeme, "Sanık hakkında isnad edilen suçların yasada öngörülen hürriyeti bağlayıcı cezasının alt ve üst sınırları değerlendirildiğinde 5 Temmuz tarihinde yürürlüğe giren 6352 sayılı yasa ile değişik hükümler de dikkate alındığında diğer koruma tedbirlerinin uygulanmasının bu aşamada yeterli olmayacağı anlaşılmakla tahliye talebi reddedilmiştir." dedi.

kalan karakter 460

vatansever vatansever

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Hocanın neden hapse atıldığını aklıbaşında olan herkes bilir. Onun Allah'tan başka sığınacağı kimsesi yok. Şu mübarek Ramazan gününde ona bu komployu hazırlayanlara Allah ne bu dünyada, ne de ahirette rahat versin....

Aynı Görüşte misiniz?
evet189
hayır61
cevapla 25.07.2012 17:54
Ferhat Ferhat

amin... insan tacirleri, uyusturucu saticilari, teroristler, polis katillerini savunanlar disarida. onlara insani yaklasanlar el ustunde. simdiye kadar itikadi ve ameli hicbir yanlisini gormedigimiz bu mazlum insan ise iceride. bunun hesabini zor veririz!

Aynı Görüşte misiniz?
evet16
hayır1
cevapla 25.07.2012 19:23
123 123

madem biliyorsun,bizi de aydinlat.kim "onlar" dediklerin?

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 25.07.2012 18:36
seçkin köprülü seçkin köprülü

hocamın doğru bir insan olduğu ona atılan iftiralardan belli değilmi bu savsataları çok düşündümü bu gafiller ALLAH cc o gafillere amelleriyle muamele etsin inşaALLAH (amin)

Aynı Görüşte misiniz?
evet78
hayır17
cevapla 25.07.2012 19:30
Findikzadeli Findikzadeli

Atalarimiz ne demis Hoca verir talkimi kendi yutar salkimi./.Hocanin dedigini yap yaptigini yapma..Sen neymissin be hoca.Tam bizliksin derlerya o kadar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır78
cevapla 25.07.2012 19:38
Misafir Misafir

Fındıkzadeli Bir insan kendisi ne ise başkasını da öyle sanar... Gerçi cahille karşılaştığın zaman selam de geç derler ama ben yine de uyarayım dedim

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır2
cevapla 17.08.2012 03:47
MAHMUT MAHMUT

Hocamız kesinlikle suçsuzdur. Cenab-ı Allah sevdiği kullarını dünya hayatında imtihan eder hocamızda örneği tıpkı eskiden ; Sahabelere , Bedüzzam Sait Nursiye , Hz. Yusufa ve diğer peygamberlere oldugu gibi sıkıntı çekiyor. Bu iftirayı atanların iki yakası bir arayada gelmesin inşaallah. Böyle bir insanı suçladıkları için.

Aynı Görüşte misiniz?
evet38
hayır2
cevapla 28.07.2012 02:31
mehmet mehmet

hoca kanallara çıkip konuşuyordu. yasal olmayan laflar söylemistir her halde

Aynı Görüşte misiniz?
evet25
hayır36
cevapla 25.07.2012 21:02