5 günlük hava durumu
30 Ocak 2013 Çarşamba
3 bin 500 TL maaşla uzman aranıyor

3 bin 500 TL maaşla uzman aranıyor

  • yeni haber
  • Giriş Saati: 30.01.2013  17:48
    Güncelleme : 30.01.2013  17:49

Kara Kuvvetleri Komutanlığı, 2013 yılı uzman çavuş alımı için başvuruları kabule başladı.

Kara Kuvvetleri Komutanlığının 2013 yılı uzman çavuş ihtiyacını karşılamak amacıyla personel alacak.

01 Ocak 2013 tarihinden itibaren www.kkk.tsk.tr internet adresi üzerinden ön başvurular alınmaya başlandı. Başvuru koşulları ve adaylarda aranan nitelikleri içeren başvuru kılavuzuna aynı adres üzerinden erişilebiliyor.

Kara Kuvvetleri Komutanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada adayların yazılı sınav, ön sağlık, fiziki kabiliyet testi ve mülakat gibi bütün sınav aşamalarının bir gün içerisinde tamamlandığı vurgulanırken uzman çavuşların özlük haklarında yapılan iyileştirmeler de şu şekilde açıklandı:

Son yıllarda uzman erbaşların özlük haklarında önemli iyileştirmeler yapılmıştır. Bu kapsamda;

a. Mevcut uzman erbaş maaşları:
Komando Uzman Erbaşlar için: 3.500 TL'nin üzerinde,
Diğer Uzman Erbaşlar için: 2100 TL'nin üzerindedir.

Bu rakamlara eş ve çocuk yardımı dâhil edilmemiştir. Uzman erbaş maaşlarının daha da iyileştirilmesine yönelik çalışmalar devam etmektedir.

b. Yaş sınırı nedeniyle Silahlı Kuvvetlerden ayrılacak olan uzman erbaşlardan; istekli olanların Milli Savunma Bakanlığı, MSB ANT Başkanlığı ve Türk Silahlı Kuvvetleri kadrolarında emekli aylığına hak kazandıkları tarihe kadar Devlet Memuru olarak istihdam edilmelerine imkân sağlanmıştır.

c. Özlük hakları ile ilgili olarak devam eden diğer çalışmalar:

(1) İç güvenlik bölgelerindeki görev sürelerinin düşürülmesi,

(2) Uzman erbaşların öğrenim düzeyleri dikkate alınarak, ilerleyebilecekleri derece ve kademelerin yeniden düzenlenmesi maksadıyla, 926 sayılı TSK Personel Kanunu ve 3269 sayılı Uzman Erbaş Kanunu'nda değişiklik yapılması,

(3) 926 sayılı TSK Personel Kanunu'nda yapılacak değişiklik ile fazla mesai ücretinin ödenmesi,

(4) 926 sayılı TSK Personel Kanunu ve 3269 sayılı Uzman Erbaş Kanunu'nda yapılacak değişiklik ile uzman erbaşlara, astsubaylara verilen ek göstergelerin 2/3'ünün verilmesi ve derecelerine göre Silahlı Kuvvetler Hizmet Tazminatının ödenmesi,

(5) Üç ay ve daha fazla uzun süreli istirahat alan uzman erbaşların ilişiklerinin kesilmemesine yönelik mevzuat çalışmalarıdır.

kalan karakter 460

cengiz cengiz

bu paraya dağlarda dolaşılır mı memur maaşı bu .....kelle koltukta yazık herşeye para var emeğe saygı yok memurlar yattıkları yerden bu parayı alıyor yıllık 10.000 lira ikramiye verin hiç olmassa..

Aynı Görüşte misiniz?
evet1048
hayır82
cevapla 31.01.2013 08:58
ali bozdağ ali bozdağ

yıllık maaş tan sonra 10 bin lira vermeleri lağzım

Aynı Görüşte misiniz?
evet134
hayır8
cevapla 05.11.2013 19:13
nuri nuri

Öyle vatanı biliyorsan gelde bir günde sen yapsane öyle uzaktan gazel okumak kolay Önce sen askerlik yaptınmı

Aynı Görüşte misiniz?
evet63
hayır13
cevapla 25.10.2013 20:31
hakkı hakkı

ewt

Aynı Görüşte misiniz?
evet20
hayır6
cevapla 18.10.2013 00:36
emre emre

işi olmayan birisi için çok ideal bi iş

Aynı Görüşte misiniz?
evet71
hayır39
cevapla 21.09.2013 20:04
cengiz cengiz

fazla bien alıyorlar

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır89
cevapla 19.08.2013 21:47
emre emre

aynen ya güzel fikir

Aynı Görüşte misiniz?
evet38
hayır10
cevapla 27.06.2013 01:09
hamza hamza

aynen öyle kardeşim , çok az maaş alıyorlar valla

Aynı Görüşte misiniz?
evet119
hayır5
cevapla 25.05.2013 20:25
melih tiryaki melih tiryaki

evet aynen

Aynı Görüşte misiniz?
evet100
hayır10
cevapla 04.05.2013 13:47
halil halil

arkadaşlar askeriye herkes olsun demiyor zaten gönüllü alıyor isteyen olur isteyen olmaz bu kadar basit yani

Aynı Görüşte misiniz?
evet261
hayır160
cevapla 14.03.2013 02:59
mehmet mehmet

ikinci sınıf insan muamelesi hasta olunca atmak bir giren pişman bi girmeyen

Aynı Görüşte misiniz?
evet433
hayır49
cevapla 04.02.2013 15:59
tolga kurt tolga kurt

hala sürünüyoruz

Aynı Görüşte misiniz?
evet238
hayır42
cevapla 02.02.2013 21:50
ertugrul duyum ertugrul duyum

zegin keyif yaparken fakir eziliyor birde diyorlarki herkez eşit hani eşitlik nerde parası olupta kim gitmiş doguya askerlik yapmış

Aynı Görüşte misiniz?
evet56
hayır3
cevapla 06.12.2013 21:02
emrah emrah

lan hayartımda yapacagım en son iştir askeriye allah kahretsin askeriyeyi yapt5ım askerlik ne bok oldunu gördüm aman aman uzak durun

Aynı Görüşte misiniz?
evet18
hayır36
cevapla 12.11.2013 15:38
cem cem

işi olmayan ne yapsın

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır4
cevapla 19.03.2014 11:05