İnegöl Belediyesi ile vatandaş arasında köprü vazifesi gören hizmet masasına vatandaştan gelen bazı talepler hem düşündürdü, hem de güldürdü. Bir vatandaş telefonla arayarak, kızını isteyen genç hakkında bilgi istedi Belediye yetkilileri, hizmet masasının 2012 yılında toplam 7 bin 975 müracaat kaydı yaptığını ve bu müracaatların ilgili müdürlüklere aktarıldığını belirtti. Yapılan müracaatların 4 bin 120 tanesinin telefonla, 3 bin 590 tanesinin şahsen, 264 tanesinin mail, bir tanesi de talep kutusu yoluyla yapıldığı kaydedildi.
BİRBİRİNDEN İLGİNÇ TALEPLER
Çalışmaların,stratejik planlama birimine bağlı 'Gezici Hizmet Masası' tarafından yapıldığı bildirilirken, mahallelerin nüfus yoğunluğu gözönünde bulundurarak, yapılan planlamalar doğrultusunda ilçedeki 20 mahallede esnaf ve hane ziyaretleri gerçekleştirilerek, ziyaretlerdeki istek talep ve önerilerin de raporlandığı aktarıldı. Yapılan ilginç istekler şöyle sıralandı: -Kaçak evime çatı yapabilir miyim? -Kredi kartı alabilir miyim? -Askere hangi dönem gideceğini öğrenebilir miyim? -İnegöl'ün geçmiş hava tahmin raporlarını gönderebilir misiniz? -İnegöl'deki sebil çeşmelerini çitileyebilir misiniz? -Mesudiye Mahallesi Uçar Sokak'taki kurbağaların üzerine toprak atılabilir mi? -Kızıma talip olan gençle ilgili araştırma yapabilir misiniz? -3. kattan attığım çöp neden alınmıyor?