Grafik tasarımcı Uğurcan Ataoğlu, reklamcılık sektöründe geçirdiği 25 yılı,
25 Kuruş adlı kitaba sığdırdı. Kitapta, Ataoğlu'nun reklamcılığa adım attığı ilk ajanstan hâlâ kreatif direktörlüğünü yürüttüğü ajansı alametifarika'ya kadar süren kariyeri boyunca içinde yer aldığı tüm projeler, ürettiği işler bulunuyor. "Bugüne dek, çalışmalarımla hep çeşitli markaların ağzından bir şeyler söylemeye çalıştım," diyen Ataoğlu bu kitapta kendisinin 'konuştuğunu' söylüyor: "Bütün bu işleri nasıl yaptık, niye yaptık, kimlerle birlikte yaptık, yaparken ne düşündük, bütün bunları anlatmak istedim." Kitabın sonundaki, Ataoğlu'nun mesai arkadaşlarına yazdığı ilginç epostaları derlediği 'From: Uğurcan Ataoğlu/To: Alluser' başlıklı bölüm de, projeler üzerinde çalışırken reklam ajanslarında neler olup bittiğini net bir şekilde anlatıyor. Ancak kitabın yegane özelliği içeriği değil. Tasarımı da ilginç. Kapağında kocaman, ortası delik bir 25 kuruş var. 25 kuruş çizimden ibaret ama delik gerçek! Kapaktan son sayfasına kadar kitap delik. Ataoğlu, "Kapağında, ortası delik bir 25 kuruş olan bir kitap ne güzel olur diye üç dakikada bulduğum fikir yüzünden, üç yıl boyunca gece gündüz bu kitap için çalıştım," diyor. Deliğin birçok anlamı olduğunu belirtiyor Ataoğlu: "Kitapta yer alan işlerin üzerini delerek, artık o işlerin geçersiz olduğunu ilan ediyor. Bunca iş yaptığım halde, içimde hâlâ dolduramadığım boşluğu anlatıyor. Geçen yılların, çalışma hayatının alıp götürdüklerini ve kattıklarını temsil ediyor."