21 Ekim 2011, Cuma

Sim kilitsiz iPhone 4S fiyatları belli oldu

14 Ekim'de satışa sunulan iPhone 4S'in farklı ülkelerdeki fiyatları belli oldu.

Giriş Tarihi: 21.10.2011, 17:26 Güncelleme Tarihi: 21.10.2011, 17:26
Sim kilitsiz iPhone 4S fiyatları belli oldu

Etiketler :

14 Ekim tarihinde ABD başta olmak üzere Kanada, Avustralya, İngiltere, Fransa, Almanya ve Japonya'da satışa sunulan modeline yoğun ilgi gösterildi.

Apple mağazalarının önünde bir gün önceden sıraya giren iPhone tutkunlarının haberlerini TeknoKulis olarak yayınlamıştık. iPhone 4S modeli ABD'de öncelikle sim kilitli olarak operatörler tarafından kontratlı satışa sunuldu.

Fransa, Kanada, Almanya ve İngiltere'de ise sim kilitsiz olarak iPhone 4S satışlarına da başlandı. Yurtdışından iPhone alacakların ya da sipariş vereceklerin merakla beklediği sim kilitsiz iPhone 4S fiyatları belli oldu.

İşte sim kilitsiz iPhone 4S satışı yapılan ülkelerdeki fiyatlar:

Not: Fiyatlar Apple resmi sitesinden alınmıştır.

kalan karakter 460

ERO ERO

İNGİLTERE EN UCUZU ORAYA GİDİP ALIP GELSEK Mİ

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır28
cevapla 22.10.2011 13:16
veli veli

en ucuz mu? sterlin en pahalli olmasin

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır1
cevapla 23.10.2011 01:34
hadibe hadibe

ne ucuzu be o ingiliz sterlini ona göre hesap et görürsün ucuzu.

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır0
cevapla 23.10.2011 01:16
cegabo cegabo

sterlin kaç para haberin yok galiba:))))

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 22.10.2011 23:56
cevap cevap

ingiltere fiyatı pound! en pahalısı ingiltere...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 22.10.2011 23:24
emre emre

pound o :D

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 22.10.2011 22:28
misafir misafir

sterlinin ne kadar oldugunu gozden kacırdın herhalde :)

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 22.10.2011 20:52
suleyman suleyman

Bedava hemen 8 tane alicam!

Aynı Görüşte misiniz?
evet20
hayır14
cevapla 21.10.2011 21:43
ahmet ahmet

kaç tane getirebiliyoruz?

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır3
cevapla 23.10.2011 15:54
emrah emrah

en ucuz kanada 1200 tl civarında

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır4
cevapla 23.10.2011 01:16
ibrahim ibrahim

Türkiyeye ne zaman gelio....

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır4
cevapla 06.11.2011 16:02
Mehmet Ali Mehmet Ali

Öncelikle yorum yapan arkadaşlara birşey hatırlatmak istiyorum. İngilterede yazan 499 pound olarak euro diye düşünüyor olabilirler.
Bu arada ben Dubai deyim dubaide İphone 4 2500 Dirhems e 25.09.2011 tarihinde satın aldım. Üzerinden 1 ay geçti 2200 dirhemse düşmüş. Türk parası karşılığı 2500 drhs = 1,232 TL yapıyor
İphone 4s fiyatlarını araştırdım ve burdaki fiyatları 3500 Drhs oda = 1726 TL yapıyor. İmkanı olanları tanıdıkları olanlar burdaki fırsatı kacırmamalarını tavsiye ederim.

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır2
cevapla 27.10.2011 07:23