Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

Vodafone, müşterinin tavsiyesiyle büyüyor!

Türkiye'de 18 milyon ile en çok aboneye sahip ikinci GSM şirketi olan ve mobil internette bir önceki mali yıla oranla yüzde 244'lük büyüme gösteren Vodafone Türkiye, en çok kıymeti müşteri memnuniyetini ölçmeye veriyor.
Vodafone'un finalist olduğu Stevie Ödülleri için gittiğimiz Las Vegas'ta Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisleri Direktörü Hakan Çelik ve Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci ile yaptığımız sohbette, Vodafone'un numara taşımada 2.2 milyon net abone ile lider olduğunu öğreniyoruz.
Türkiye'nin yüzde 98.86'sını kapsama alanına alan şirketin en önem verdiği konu müşteri odaklı yaklaşım. Sürekli sözü edilen müşteri tavsiye skoru bu şirkette çok öne çıkıyor.
Şirket, kararlı bir şekilde hem abonelerine hem de daha önce abonesi olmuş olanlara telefonla ulaşmaya çalışıyor ve özellikle başka birine tavsiye edip etmediklerini ölçümlüyor.
Çelik ve Keçeci, net tavsiye skorunun yüksekliğinden dolayı duydukları memnuniyeti dile getirirken, aslında Stevie Ödülleri'nde bir değil tam 7 dalda ödülle dönmelerini, izledikleri stratejinin resmiyete dökülmesi olarak yorumluyor.
Stevie Ödülleri, 2002 yılından bu yana iş dünyasında performansı, yenilikçiliği, liderliği kısacası birçok alanda öne çıkan şirketlere ve şirket yöneticilerine veriliyor.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA