Best Western Khan Otel'in iş ortakları için düzenlenen özel gecede otelin en iyi çalıştığı acentelere ve en uzun süre konaklayan misafirlerine teşekkür plaketi sunuldu. 2012 yılı değerlendirmeleri sonucunda otelin en iyi iş yaptığı 5 acente, 5 şirket, 2 internet satış sitesi ve otelde en fazla konaklayan 5 misafirine teşekkür plaketlerini Best Western Khan Otel Genel Müdürü Muazzez Tonguç Carlucci verdi.
YÜKSEK PERFORMANS GÖSTERDİ
Carlucci, oteli tercih eden, otelle işbirliği yapan kişi, kurum ve kuruluşlara teşekkür etti. Otelin tarihi hakkında bilgi veren Carlucci, gösterdikleri yüksek performans ve global kalitedeki başarıyla grubunu üstün misafir memnuniyeti konsepti olan "Plus" sıfatını adlarına eklediklerini söyledi.