Avrupa standartlarında üretim yapan Antalya Halk Ekmek Fabrikası'nın bir markası olan 'Buun', rotasını Ortadoğu pazarına çevirdi. Ürün çeşitliliğini 150'ye kadar çıkaran Halk Ekmek Fabrikası, İzmir üzerinden NATO'ya yaptığı ihracat ağını genişletme çalışmalarının startını verdi.
20 MİLYON EURO
Aktif Group Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Nükte, ulusal ve uluslararası arenada başarı sağlayacak fiziki alt yapıya sahip olduklarını ifade ederek, öncelikli hedeflerinin Ortadoğu pazarında yer edinmek olduğunu söyledi. 5 yılda 20 Milyon euro yatırım yapılan fabrikanın üretim ağının her geçen gün arttığına değinen Nükte, "Buun markamız her geçen gün büyümekte. Donmuş ya da yarı donmuş 150 çeşit ekmek ve yan ürünlerini üretiyoruz. Yakın coğrafyamız ile ihracatı geliştirerek bu çeşitliliğimizi paylaşmak niyetindeyiz. Irak'a kruvasan ihracatına başladık. Bölgeden gelen talepleri değerlendiriyoruz" dedi. Nükte, Azerbeycan ve diğer Türki Cumhuriyetlerinden, Lübnan, İsrail gibi ülkelerden de çeşitli talepler geldiğini açıkladı.