MATSO personeline 'Kurumsallaşma' çalışmaları kapsamında eğitim verildi. Oda toplantı Salonu'nda OMC Türkiye Genel Müdürü Reşat Güney tarafından verilen eğitimde, kurumsallaşmanın yanı sıra üye memnuniyetinin sağlanabilmesi adına MATSO kimliğinin tam olarak oluşturulabilmesi için amaç ve hedefler ile Oda vizyon ve misyonu anlatıldı. MATSO yönetim Kurulu Üyesi Şükrü Arslan, hizmette kalite standartlarını arttırmayı amaçladıklarını belirterek, hedeflerinin 'Üyesi Mutlu Bir Oda, Ekonomisi Güçlü Bir Manavgat' olduğunu söyledi. Arslan, "Üyelerimize verilen hizmette memnuniyetin arttırılması için çalışıyoruz. Kalite standardını daha da artırmak amacıyla, personele verilen bu tür eğitimleri zaman zaman tekrarlayacağız" diye konuştu