3 yıl süren Medical Park isim sponsorluğunun geçtiğimiz sezon sonu itibariyle sona ermesiyle birlikte Antalyaspor önemli bir gelir kaybı yaşamıştı. Taraftarın bir kısmının gelir kaybı olsa bile ismin önüne alınmaması gerektiğini savunduğu sponsorluk konusu yeniden gündeme geldi. Yönetim, kulübe maddi gelir sağlanabilmesi için isim sponsorluğuna sıcak bakıyor. Bu konuda gerekli adımları atmaya başlayan Antalyaspor yönetimi bir çok firma ile görüşmelere başladı.
KAPILAR KAPANIYOR
İlk olarak yeniden Medical Park'ın kapısını çalan Antalyaspor olumlu yanıt alamadı. Daha sonra yönetim kurulunda bulunan Hakan Saatçioğlu aracılığı ile CLK'ya teklif götüren Antalyaspor yönetimi "Spor alanında ve özellikle Antalya'da spor ile ilgili reklam veya sponsorluk yatırımı yapılması düşünülmemektedir" yanıtını aldı. Yönetimin Ramada Otel ve bir Antalya firması olan Corendon ile de temasa geçtiği ancak şu ana kadar hiçbir olumlu yanıt alınamadığı belirtildi.
KİMSE YANAŞMIYOR
Teklif sunulan firmaların bunlarla sınırlı kalmadığı ifade edilirken, Başkan Gültekin Gencer ve İkinci Başkan Mehmet Aygün önderliğinde sürdürülen arayışlar çerçevesinde sadece isim sponsorluğu değil, forma göğüs, kol ve şort reklamları için de görüşmeler yapıldığı belirtiliyor. Antalyaspor'un gelirlerin bir hayli düştüğü PTT 1. Lig'de kentin desteğini almak istediği, ancak şehrin önemli markalarından hiçbir şekilde sponsorluk ve reklam anlamında yakınlık göremediği belirtiliyor.