Antalya
eski Valisi Ahmet Altıparmak'ın talimatı ile 6 Nisan 2011 tarihinde hizmete giren Alo 179 Turizm Hattı, bugüne kadar yaklaşık 3 bin 500 çağrı aldı. Turistlerin memnuniyetini sağlamak, hizmet kalitesini yükseltmek, turistlerin 5 yıldızlı otellerde aldıkları hizmetin yanı sıra dışarıya çıktıklarında karşılaşabilecekleri olumsuz durumlarla ilgili taleplerinin yerine getirilmesini sağlamak için kurulan Alo 179 Turizm Hattı'na bu güne kadar otel rezervasyonu, turlarla ilgili sıkıntılar, gürültü ve çevre kirliliği ile alışverişlerde yaşanan sorunlar hakkında şikayetler geldi. İngilizce, Almanca ve Rusça bilen 3 personelin görev yaptığı Alo 179 Turizm Hattı'nı odalarını beğenmeyen, kendilerinden fazla ücret talep edilen, çifte rezervasyon sorunu yaşayan ya da dil bilmeyen rehberlerle tura çıkarılan turistler aradı. Anında müdahale edilen sorun hemen çözüme kavuşturuluyor.