X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bir 'evet'in ağır maliyeti
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bir 'evet'in ağır maliyeti

  • Giriş Tarihi: 30.3.2015
Bir 'evet'in ağır maliyeti
Bir 'evet'in ağır maliyeti

Farkında olmadan başka bir telekomünikasyon şirketine geçen gıda firması işletmecisi Gökhan Yıldız, ay sonunda fatura gelince şoke oldu

Antalya'da 15 yıldır sabit telefon kullanan esnaf Gökhan Yıldız, Türk Telekom abonesiyken gelen telefonla, başka bir telekomünikasyon şirketine geçişinin sağlandığını ve numarasından 1 ayda 400'e yakın arama yapıldığını belirterek şikayetçi oldu. 2 ay önce gelen bir telefon görüşmesini müşteri yoğunluğu nedeniyle bir an önce sonlandırmak istediği için sorulan sorulara 'evet' yanıtı verdiğini anlatan gıda firması işletmecisi Gökhan Yıldız, "45 gün sonra döküm geldi. İşyerimin kapalı olduğu anlarda bile görüşme yapıldığını ve faksım olmamasına rağmen faks çekildiğini tespit ettim. Türk Telekom'a gittiğimde ikinci kez şoke oldum" dedi.

SAHTE İMZA ATMIŞLAR
Türk Telekom görevlisinin geçen ay itibarı ile kendi aboneleri olmadığını, belgelerde adı geçen telekomünikasyon firması ile sözleşme imzaladıklarını söylediğini aktaran Gökhan Yıldız, "Hakkımı yasal olarak arayacağım. Benim yerime birileri sahte form dolduruyor ve hattımın üzerinden farklı numaralara faks geçiyor. Bunun takipçisi olacağım" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.