Akdeniz Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (AKDENİZ EDAŞ), kesintisiz enerji kadar kesintisiz iletişime de önem verdiğini açıkladı. Bu kapsamda 2015'te müşteri memnuniyeti için tüm iletişim kanallarını açan AKDENİZ EDAŞ, Antalya'nın en güçlü altyapısına sahip çağrı merkezini kurdu.
YÜZDE 95'İNE YANIT VERİLİYOR
Alanında uzman 49 personel ile 7/24 hizmet veren AKDENİZ EDAŞ çağrı merkezini, müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetim sistemi prensipleri doğrultusunda sürekli olarak yenilediklerini belirten AKDENİZ EDAŞ Genel Koordinatörü Erkan Küçük, gelen çağrıların yüzde 95 oranında cevaplandığını belirtti. Son altı ayda 186 ve 0850 226 07 07 nolu hatlara 627 bin 170 çağrının geldiğini belirten Küçük, bunların 589 bin 525 adedine cevap verildiğini söyledi. Küçük, "Çağrı merkezinde çalışan personelimize sürekli olarak eğitimler veriyoruz. Bu sayede müşteriyle konuşma süresini 150 saniyeden 92 saniyeye düşürdük. Hedefimiz bunu 85 saniyeye düşürmek ve yüzde 100 karşılama oranını yakalamak" dedi.