Crystal Hotels'in Kurumsal İletişim ve Eğitim Müdürü Adil Gürkan, Kuşadası'nda düzenlenen 'Dijitalleşen Dünya ve Turizm' konulu panelde üniversitelerin otelcilik öğrencilerine seslendi. Yeni kuşak tatilcilere farklı bir deneyim yaşatmayan tesislerin geleceğin turizminde olmayacaklarını söyleyen Gürkan, "Esasen, tatil gündeme gelene kadar oteller insanların gündeminde bir dip not bile değildir. Hele Türkiye'de, insanlar yılın 350 günü ülke kurtarmak, futbol, aşk, terfi, eğitim, sınavlar ile meşgulken, otelleri neden aklına taksın?" dedi.
YENİ BİR KİMLİĞE BÜRÜNMELİ
Otelcilik sektörünün artık kendisini sadece reklamlar ve pazarlama çalışmaları ile değil, insanların kalbine dokunacak sosyal sorumluluk projeleri ile ifade etmesinin çok önemli olduğunu belirten Adil Gürkan, geleceğin turizminin, sanat, sosyal sorumluluk projeleri, çevreye ve hayvan haklarına saygı, insan haklarına uyum gibi değerler üzerinden yepyeni bir kimliğe bürüneceğini vurguladı.