Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Hedef misafir memnuniyeti

Giriş Tarihi: 2.4.2016
Hedef misafir memnuniyeti
'nin en yaygın yerli otel zinciri Crystal Hotels, 2016 yılı sezonuna geçmiş yıllardan daha büyük bir motivasyonla giriyor. Sektörde yaşanan krize karşın hizmet ve ürün kalitesinden ödün vermeyen Crystal Hotels, yüksek oranda işçi tasarrufuna gitmeyerek gerçekleştirdiği eğitimlerle tüm çalışanlarının misafir odaklı hizmet anlayışı yaklaşımını pekiştirmeyi hedefliyor.

SEZONA HAZIRLANIYORLAR
Crystal Hotels zinciri otellerde fiziki koşulları iyileştirme çalışmaları yapılırken diğer yandan konuklara hizmet verecek her departman çalışanından en üst yönetime herkesin yeni sezona büyük bir heyecan ve motivasyonla hazırlandığı belirtildi. Bunlardan en önemlisi ise eğitim alanına yapılan çalışmalar oluyor. Crystal Hotels zincir otellerinde çalışan tüm personele konusunda uzman eğitmenler tarafından verilen eğitimlerle misafir odaklı bakış açısı ve hizmet kalitesi çıtası daha da yükseltildi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Hedef misafir memnuniyeti
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz