CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış Şirketi, 1 milyon 700 bin müşterinin abone belgelerini 9 ay gibi çok kısa bir sürede dijital ortama aktardı. Arşiv niteliğindeki dosyaları ise daha kolay erişilebilir bir ortamda saklamak için düzenledi. CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş Genel Müdürü Halit Bakal, elektrik hizmetinin belediyeler tarafından verildiği tarihten bu güne kadar abone olan müşterilere ait tüm belgelerin dijital ortama aktarıldığınıaçıkladı. Bakal, çalışma başlamadan önce mevcut arşivlerinde ihtiyaç duyulan belgeye ulaşmanın mümkün olmadığını belirterek bu ortamdan daha sağlıklı ve güvenli bir ortama belgelerin aktarıldığını ifade etti.
KISA SÜREDE DÖNÜŞ
Halit Bakal, dijital arşiv çalışmasıyla Antalya, Isparta ve Burdur'da ilk elektrik hizmetinin verildiği günden bugüne var olan tüm belgeleri dijital ortama aktardıklarını belirterek şöyle konuştu: "Bu işlem için 95 kişilik özel bir ekip üç vardiya şeklinde 9 ay süre ile aralıksız çalışma yaparak başarılı şekilde bu projeyi gerçekleştirmiştir. Müşterilere ait belgeleri dijital ortama aktararak, müşteri taleplerini çok kısa sürede karşılamayı amaç edindik."
ARAMA DEVRİ BİTTİ
Genel Müdür Bakal, belgelerin elektronik ortama aktarılmasının iş gücü kaybını ortadan kaldırdığını ve müşteri memnuniyeti oluşturduğu belirtti. Müşterilerin abonelik ile ilgili bir belgeye ihtiyaç duyması halinde bu belgenin temin edilmesi günler alırken; şimdi talep edildiği an belgenin kendilerine verildiğine de dikkati çekti.