Yaklaşık 5 yıldır İstanbul Yolu'nda Başkentliler'le buluşan Acity, outlet alışverişin adresi haline geldi. Ucuz ve kaliteli alışveriş olanağı sunan 170 mağazayı bünyesinde barındıran Acity Outlet, 2013'ü büyüme yılı olarak ilan etti. Otopark sıkıntısını çözmeyi amaçlayan AVM, ek 25 bin metrekarelik kapalı alan ve 35 bin metrekarelik otopark inşa ediyor. Haziran ayına kadar bitirilmesi planlanan yatırımla Acity, 10 salonlu sinema ve 3 bin metrekarelik dev çocuk oyun alanıyla eğlenceyi de bünyesine katmış olacak.
NİSAN 2008'DE AÇILDI
İstanbul Yolu 5. kilometrede Nisan 2008'de faaliyete giren Acity Outlet, yakın zamanda 5'inci yaşını kutlayacak. YKM ve Boyner'i bir alışveriş merkezinde ilk kez bir araya getiren AVM, Tommy Hillfiger, Lacoste gibi ünlü markaların outlet tarzındaki ilk mağazalarını da Başkentliler'le buluşturmuştu. Acity, nikah salonundan farklı tatları bünyesinde barındıran yemek katına kadar birçok seçeneği bir arada sunuyor.
TARİHİ MISIR ÇARŞISI
Birçok ilki Ankaralılar'la buluşturan Acity Outlet, "Ankara Mısır Çarşısı"yla farklı bir konsept yaratıyor. 40-50 yıl öncesinin atmosferini yansıtan çarşıda, baharatçıdan manava, aktardan kahvehaneye, hayrattan bakkala kadar çok sayıda dükkan nostaljik bir havayı ziyaretçilerine sunuyor. Ankara Mısır Çarşısı'nı gezenler, koridorlarına Başkent'in ünlü sokaklarının isimlerinin verildiği mekanda bir yandan alışveriş yaparken, bir yandan da tarihsel bir yolculuğa çıkma fırsatı yakalıyor.
Marka sayısı 200'e çıkacak
Birol Ceyhan, inşaatı devam eden yatırımla birlikte Acity'nin eğlenceyi de bünyesine katacağını vurgulayarak, şöyle konuştu: "Yeni inşa edilen bölümde 10 salonlu sinemamız açılacak. Ayrıca çocuklara yönelik 3 bin metrekare büyüklüğünde dev oyun alanı planlıyoruz. Burası daha çok 1-10 yaş grubundaki miniklere hizmet verecek. Ayrıca yaklaşık 3 bin metrekare büyüklüğünde bir yapı marketi hizmete açacağız. Bununla ilgili görüşmelerimiz devam ediyor. Büyük bir elektronik market de Acity'de hizmete girecek. Ek yatırımla birlikte marka sayımız 200'e ulaşacak."
6 MİLYON ZİYARETÇİ
Acity'nin 2012 yılında 6 milyon ziyaretçiye ulaştığını kaydeden Birol Ceyhan, Ankara'nın Türkiye'de en fazla alışveriş merkezi açılan illerin başında geldiğini hatırlattı. Ceyhan, "Ankaralılar'ın daha naif, alışveriş merkezi kültürüne daha yakın özellikleri var" dedi.
2013 İÇİN HEDEF BÜYÜK
Birol Ceyhan, Acity olarak her yıl yüzde 5 oranında bir büyüme planladıklarına değinerek, 2013 yılından umutlu olduklarını söyledi. Haziran ayında hizmete alınması planlanan yeni yatırımla yılın ikinci yarısında yüzde 30'luk büyüme beklediklerini kaydeden Ceyhan, "Ziyaretçi sayısında bunu yakalayacağımıza inanıyoruz" dedi.